آقازمانی: سپاهان و نفت تهران، سقوط نمی‌کنند

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودند، چون به دنبال جایگاه بهتر در جدول هستند.

سامان آقازمانی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر، در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازی خوبی بود. هر دو تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر داشتند و برای کسب سه امتیاز بازی به میدان آمدند، چون نتیجه تساوی به دردشان نمی‌خورد و به دنبال کسب جایگاه بهتر در جدول بودند.

وی ادامه داد: در زمین حریف خوب بازی کردیم. سرمربی سپاهان به‌تازگی تغییر کرده بود و بازیکنان انگیزه زیادی داشتند تا در این دیدار نسبت به بازی‌های قبلی نتیجه بهتری به دست آورند.

آقازمانی افزود: سپاهان، باشگاه بزرگی است و جایگاه آن در رده های آخر جدول نیست، البته جایگاه نفت هم اینجای جدول نیست. از ابتدای فصل تاکنون مشکلات زیادی داشتیم که این مشکلات کم کم برطرف می‌شود. کادر فنی و بازیکنان همدل شده‌اند و مدیریت نقش خوبی را ایفا کرده و امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج بهتری را به دست آوریم.

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران اضافه کرد: قول می‌دهم که سپاهان و نفت تهران، سقوط نمی‌کنند. هفت بازی دیگر باقی مانده است و با بازی که امروز از سپاهان دیدم و مربی خوبی که در حال حاضر این تیم را هدایت می‌کند، مطمئناً سقوط نمی‌کند. نفت هم تنها به فکر رتبه تک رقمی است.

کد خبر 336971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.