معرفی خدمات مغفول مانده شهرداری اصفهان در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب

رییس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: حضور در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی هیچ هزینه ای برای شهرداری ندارد و فرصتی مناسب برای معرفی خدمات مغفول مانده این سازمان به مردم اصفهان است.

حامد سحاریان در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هر ساله در ایام دهه فجر دستگاه ها و ادارات دولتی برای معرفی خدمات و دستاوردهای خود نمایشگاهی برگزار و می کوشند از این طریق، تعامل نزدیک تری با مردم برقرار کنند.

وی افزودشهرداری نیز به عنوان نهادی که همه شهروندان از زمان ولادت تا وفات، با آن در ارتباط هستند، کوشیده تا از امکاناتی که این نمایشگاه در اختیارش قرار داده، استفاده و به معرفی خدمات خود بپردازد.

رییس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان در خصوص استقبال مردم از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، گفت: چنین نمایشگاه هایی معمولا برای عامه مردم جذابیت چندانی ندارد، به همین دلیل برگزار کنندگان نمایشگاه با در نظر گرفتن برخی برنامه های جانبی، تلاش می کنند برای مخاطبان عام نیز جذابیت ایجاد کنند، اما مخاطبان اصلی نمایشگاه معمولا نهادهای صنفی خاص هستند.

وی برگزاری چنین نمایشگاه هایی را بدون هزینه دانست و افزود: شرکت نمایشگاه های بین المللی از سازمان هایی که قصد ارایه و معرفی دستاوردهای خود را دارند از جمله شهرداری دعوت می کند تا در غرفه هایی که در این نمایشگاه آماده شده، حضور یابند، بنابراین حضور شهرداری اصفهان در نمایشگاه هیچ هزینه ای برای این سازمان نداشته و تلاش شده غرفه با استفاده از امکانات موجود در بدنه شهرداری، طراحی و آماده شود.

سحاریان با اشاره به دلایل برگزاری چنین نمایشگاهایی و حضور شهرداری اصفهان در آن، گفت: مهمترین نتیجه برگزاری چنین نمایشگاه هایی، این است که تعامل شهروندان با شهرداری و سایر دستگاه ها افزایش می یابد و آنها از نزدیک می بینند که بیت المال کشور خرج چه مصارفی می شود و این امر به خودی خود امید آنها به آینده کشور و نظام را افزایش می دهد.

وی افزود: در طول سال مردم تنها خدمات عمرانی شهرداری اصفهان مثل پل ها، زیرگذرها، خیابان کشی ها و پارک ها و فضای سبز را می بینند، اما اینها تنها دستاوردهای شهرداری نیست.

رییس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: برخی موارد ممکن است از دید مردم مغفول بماند، مثلا آزمایشگاه های فنی در سازمان عمران، آزمایش های استاندار سازی مصالح در ساخت و سازهای شهرداری اصفهان، فعالیت های فرهنگی و تلاش های شهرداری برای فرهنگ سازی در زمینه دوچرخه سواری، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ... همینطور همکاری معاونت پژوهشی شهرداری اصفهان با دانشگاه ها و حمایت از پایان نامه های دانشجویی مربوطه، از مواردی هستند که در مواقع عادی دیده نمی شوند و لازم است در چنین نمایشگاه هایی ارائه و مطرح شوند.

وی همچنین بازدید شهروندان از این نمایشگاه ها را باعث دلگرمی خدمتگزاران دانست و از همه مردم اصفهان دعوت کرد تا زمان باقی، از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 336962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.