افاضلی: بازی سپاهان و نفت پیچیده بود

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: دیدار امروز برابر سپاهان از نظر تاکتیکی پیچیده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هومن افاضلی شامگاه جمعه و پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: ورزشگاه نقش‌جهان شرایط بسیار خوبی دارد و با وجود برخی نواقص و کم و کاستی‌ها که امیدوارم برطرف شود، مایه افتخار کشور است.

وی ادامه داد: جایی خواندم که یک نفر گفته بود این ورزشگاه به چادر سقف نیاز ندارد و چادر برای لوکس بودن ورزشگاه است، در صورتی که چادر برای جلوگیری از باد و باران و امنیت هواداران است.

افاضلی افزود: در مورد بازی امروز باید بگویم که جدال سپاهان و نفت پیچیده بود و انتظار بازی سختی داشتیم. می‌دانستیم سپاهان به ما فشار می‌آورد و برنامه‌ریزی کرده بودیم که بازی را کنترل کنیم. از نظر موقعیت، هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند، ضمن اینکه فکر می‌کنم از نظر هجومی بهتر شده‌ایم و می‌توانیم در زمان حمله، تأثیرگذارتر باشیم که قدم رو به جلویی است.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه نتیجه بازی عادلانه بود، گفت: برای سپاهان ارزش بسیاری قائل هستم چون از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران است و امیدوارم از این شرایط خارج شود.

افاضلی در مورد اینکه باشگاه نفت تهران، مربی و مالک عوض کرده و مربیگری در این تیم سخت‌تر است یا در سایر تیم‌ها، اظهار کرد: سوال سختی است. اینجا چیزهایی وجود دارد که راحت‌تر کار می‌کنم. من در حالی تیم ملی المپیک را به مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا بردم که ۱۸ بازیکن اول آن تیم را در اختیار من نگذاشتند و فقط پنج بازیکن را داشتم با آن شرایط و هم‌گروهی با ژاپن و استرالیا، با چهار امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر حذف شدیم. شرایط خیلی سختی داشتیم و سخت‌تر از آن، مربیگری در تیم صبای قم بود که ابتدای فصل آنجا بودم و اگر در صبا مربیگری کنید قدر مربیگری در هر تیمی را متوجه می‌شوید.

وی در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران که گفت "بازی در دست سپاهان بود" افزود: شاید هر دو ما یک بازی را ندیده‌ایم و شاید شما تحت تأثیر صدای هواداران سپاهان بوده‌اید! برای کسب سه امتیاز به اصفهان آمده بودیم، ولی نوع گرفتن سه امتیاز آن گونه که شما فکر می‌کنید، نیست.

افاضلی ادامه داد: تجربه کافی در فوتبال دارم و در ۱۸۶ بازی ملی، در سمت‌های مختلف حضور داشتم. درست است که سه امتیاز حاصل نشد، ولی فکر نمی‌کنم سپاهان هم در بازی امروز موقعیت آنچنانی خلق کرده باشد. اگر به روند تیمی نفت نگاه کنید، متوجه می‌شوید که گل نمی‌خوریم و می‌توانیم فشار بازی را کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به اینکه آیا مشکلات مالی تیمش رفع شد یا خیر، اضافه کرد: فوتبال یک بسته است و عوامل زیادی در آن دخیل است. مربیان پیشین نفت درست می‌گفتند. اگر بازیکن از نظر روحی و مالی تمرکز نداشته باشد، خوب بازی نمی‌کند.

وی گفت: مبلغی به بازیکنان پرداخت شده است، اما جزییات آن را کادر مدیریتی باشگاه می‌دانند. خوشحالم که بازیکنان به دنبال فوتبال بازی کردن هستند و دیگر به دنبال اینکه به سازمان لیگ بروند، نیستند. این بازیکنان سزاوار تحسین هستند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

کد خبر 336959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.