حوادث رانندگی در اصفهان ۱۱ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: صبح امروز در اثر وقوع حوادث رانندگی در شهرستان بهارستان و جرقویه ۱۱ نفر مجروح شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

غفور راستین در گفت و گو با ایمنا در مورد تصادفات امروز اظهار کرد: امروز ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه صبح برخورد دو خودروی پژو ۲۰۶ در شهرستان بهارستان به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

وی با بیان اینکه چهار واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند، افزود: مجروحان این حادثه رانندگی سه مرد و چهار زن بودند که بعد از دریافت خدمات درمانی سرپایی در صحنه تصادف از سوی نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان الزهرا (س) و بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

واژگونی پژو پارس درجرقویه

راستین از وقوع تصادف دیگری در جاده جرقویه خبر داد و گفت: صبح امروز ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه واژگونی خودرو پژو پارس در جاده جرقویه منجر به مصدومیت چهار سرنشین شد و یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد.

وی افزود: دو واحد از نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی برای کمک به مجروحان این تصادف اعزام شدند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: مصدومان این حادثه رانندگی دو مرد و دو زن بودند که سه نفر از این مصدومان از سوی نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شدند.

وی اعلام کرد: در این حادثه رانندگی یک زن ۶۶ ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش ایمنا، بخش جَرقویه علیا یکی از بخش‌های تابعه شهرستان اصفهان است که در جنوب شرقی استان اصفهان واقع شده و از شمال محدود به شهر تاریخی ورزنه است.

کد خبر 336951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.