در مبارزه با مفسدان اقتصادی پشتیبان دولت هستیم

خوانسار- امام جمعه خوانسار گفت: قوه قضائیه در مبارزه با فساد اقتصادی کوتاهی نکند و برخورد با آن را اولویت کاری خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خوانسار، اظهار کرد: اهل تقوا از خطرات جانبی دشمن که انسان را تهدید می‌کند، در امان هستند. متاسفانه بنیاد خانواده طی  ۴۰۰ سال گذشته در کشورهای غربی فروپاشی شده و اکنون به دیگر کشورها نیز سرایت کرده است.

وی با بیان اینکه حاکمیت در کشور ما  ولایت فقیه است، تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب ایران، قانون اساسی کشورمان بر اساس دین اسلام تدوین شده است.

امام جمعه خوانسار تأکید کرد: برای خنثی شدن توطئه‌های دشمنان که علیه نابودی انقلاب طراحی شده باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ ماه حضور گسترده داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان برای مبارزه با فساد اقتصادی باید به سیره و روش حضرت علی(ع) که در کتاب نهج البلاغه آمده، مراجعه کنند، تصریح کرد: نماز جمعه ستون ولایت فقیه است و برخی در حال ضربه زدن به این جایگاه هستند.

حجت الاسلام خواجه‌کریمی گفت: اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی در نظام یک جایگاه دارند و مهم خالصانه خدمت کردن و تحقق مطالبات به حق مردم است.

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصاد کشور در مبارزه قاطع با فساد اقتصادی ساماندهی خواهد شد، اظهار کرد: برخی که در گذشته مسئول بودند، برای سرمایه گذاری اموال بیت المال را از بانک‌ها به خارج کشور بردند که قوه قضاییه باید قاطعانه با آنها مبارزه کند.

امام جمعه خوانسار با تاکید بر اینکه قوه قضاییه باید با فساد اقتصادی قاطع برخورد کند، اظهار کرد: ما پشتیبان دولت در مبارزه با مفسدان اقتصادی هستیم تا دیگر اثری از فساد اقتصادی در کشور اسلامی نباشد.

کد خبر 336946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.