نجات کوهنورد ۴۷ ساله از ارتفاعات کوه‌های دره پریان کاشان

کاشان - مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، از نجات کوهنورد ۴۷ ساله از ارتفاعات کوه‌های دره پریان کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، روح الله فدائی با اعلام این خبر، گفت: کوهنوردی که در کوه‌های دره پریان «چهارقل» کاشان دچار ناراحت قلبی شده بود و قادر به ادامه مسیر نبود، با تلاش مامورین امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی نجات یافت.

وی افزود: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی کاشان، ماموران امداد و نجات کوهستان این سازمان شامل هفت مامور به همراه تجهیزات امداد و نجات از ایستگاه شماره دو به محل اعزام شدند.

 مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این حادثه با همکاری عوامل هلال احمر و همراهان کوهنورد، وی پس از معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس، در نخستین فرصت جهت انتقال به مرکز درمانی به پایین کوه انتقال داده شد.

وی از شهروندان خواست تا در صورت تمایل به صعود در ارتفاعات و کوه‌ها، حتما با وسایل و تجهیزات کوهنوردی مناسب، و شناخت مسیر، به صورت گروهی و در صحت و سلامتی شخصی اقدام کنند تا ضمن حفظ سلامتی، دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

کد خبر 336932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.