مردم در جشن ۲۲ بهمن به بهانه ایام فاطمیه از چراغانی سرباز نزنند

امام جمعه اصفهان گفت: مردم در جشن ۲۲ بهمن آتش به اختیار باشند و به بهانه ایام فاطمیه از چراغانی سرباز نزنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایینژاد در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان، با بیان اینکه مومنان باید توجه داشته باشند که فرزند و مال نباید آنها را از خدا غافل کند، اظهار کرد: فردی که این گونه رفتار کند خسارت می‌بیند و عمر خود را هدر داده است. فرزندان و والدین می‌توانند تاثیرات بسزایی بر روی یکدیگر داشته باشند به صورتی که موجب هدایت و یا گمراه شدن یکدیگر باشند.

وی با تاکید بر اینکه بهمن ماه برای ایرانیان دارای اهمیت زیادی است، گفت: در این ماه و در سال ۵۷ امام خمینی (ره) بعد از ۱۴ سال تبعید به کشور بازگشت که روز ورود ایشان برای ایرانیان سرشار از شادی بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان همچنین با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز جمع شدن رژیم منحوس پهلوی و شاهنشاهی است، افزود: امیدواریم رژیم‌های شاهنشاهی در همه جهان برچیده شود چرا که این نظام "دِمُده" شده است.

وی با بیان اینکه مردم در جشن ۲۲ بهمن آتش به اختیار باشند و به بهانه ایام فاطمیه از چراغانی سرباز نزنند، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند چنانچه مسئولان بالادستی نمی‌فهمند، مردم خودشان آتش به اختیار باشند.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: یقیناً ائمه و به ویژه حضرت فاطمه (س) از برگزاری مراسم شادی برای حکومتی که اسلام بر آن است، خوشحال هستند.

دستاوردهای انقلاب اسلامی را معجزه می دانم

وی با بیان اینکه بسیاری از اقدامات و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را معجزه میدانم، اظهار کرد: از دوران پیروزی انقلاب تاکنون با سختی‌های زیادی روبرو بودهایم که با معجزه، این مشکلات را طی کرده و به موفقیت‌هایی دست یافته ایم.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه تحریم اقتصادی در کشور تاثیری نداشته و هیچ حکومتی مانند ایران نمی‌تواند زیر بار این همه مشکلات سربلند کند، افزود: موفقیت‌های ایران در فناوریهای هسته‌ای، پزشکی، نانو، سلول‌های بنیادی و ... در دوران بحرانی و تحریم به دست آمده و این همه پیشرفت‌ها معجزهای بزرگ است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه انتقال ارزشهای انقلاب به نسل دوم و سوم انقلاب نیز از دیگر دستاوردهای بزرگ انقلاب است، تصریح کرد: نتایج آن را می‌توان در تربیت شهدایی همچون شهید حججیها دید که نه در دوران انقلاب بوده و نه امام را دیده‌اند اما اقداماتی بینظیر در سطح جهانی انجام داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم کشورمان، دشمنی آمریکا با ایران را به خوبی درک می‌کنند، افزود: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب باید توجه داشته باشیم که هر گاه آمریکا با ما دشمنی کرد نشان از پیشرفت ایران دارد و زمانی که آمریکا خود را دوست ما نشان دهد، بیانگر عدم پیشرفت ماست.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه روزانه هزاران شبکه در فضای مجازی و ماهواره برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ساخته می شود، اضافه کرد: این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران موفق شده است با جبران کمبودها، فعالیت این شبکه‌ها را خنثی کند.

وی با اشاره به کم کاری و اشتباهات برخی از مسئولان نظام، تصریح کرد: برخی اشتباه می‌کنند، حتی برخی ممکن است دزدی بکنند و این امر به معنای عدم توانایی حکومت نیست و نباید این بی اخلاقی‌ها را به پای حکومت نوشت.

کد خبر 336929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.