اشتغال پایدار باعث ارتقاء جایگاه ۲ دهکی مردم می‌شود

رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: ایجاد اشتغال از سوی کارآفرینان باعث بالا رفتن دو دهک زندگی افراد جامعه می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، امیر کشانی در رویداد پانزدهم در مسیر موفقیت، اظهار کرد: در مسیر موفقیت یک رویداد طراحی شده داخلی با هدف انتقال تجربه کارآفرینان موفق به نسل جوان است.

وی تکریم از کارآفرینان را یکی دیگر از اهداف برگزاری این رویداد برشمرد و گفت: ایجاد اشتغال از سوی کارآفرینان باعث بالا رفتن دو دهک زندگی افراد جامعه می شود زیرا یک فردی که در یک مجموعه تولیدی مشغول فعالیت می شود سالانه بیش از ۱۵ میلیون درآمد کسب می کند و از دهک دهم به دهک هشتم ارتقا می یابد.

وی اشتغال زایی را یکی از دغدغه های جبارزارع دانست و گفت:در شرایط رکود اقتصادی کنونی بیش از ۱۲۰۰ نفر در مجموعه تحت مدیریت ایشان مشغول فعالیت اند.

محمدرضا جبارزارع یکی از کارآفرینان برتر اصفهان در رویداد پانزدهم در مسیر موفقیت، گفت: کارآفرین به خودش بدهکار است و از جامعه نباید طلبکار باشد.

وی سخت ترین راه برای پول دار شدن را کارآفرینی دانست و افزود: کسانی که می خواهند پول دار شوند کارآفرینی را انتخاب نکنند.

مدیر هلدینگ همگام خودرو خطاب به جوانان، گفت: نقش سرمایه را در کسب و کار زیاد بزرگ نکنید. سرمایه همه چیز یک کارآفرین نیست.

وی تاکید کرد: در فضای کسب و کار باید به مسایل فنی تسلط کافی داشت و بتوانیم خط تولید و مسایل اداری و مالی را تحلیل کند.

جبارزارع پیشگیری از بحران را یکی از عوامل موفقیتش در طول سه دهه  فعالیت اقتصادی اش  برشمرد و گفت: هیچ تهدیدی نیست که نتوان آن را به فرصت هوشمند تبدیل کرد و باید به تهدید خوب نگاه کنیم.

وی افزود: اگر کاری می کنید که کارفرمای آن دولت است، بترسید؛ دولت کارفرمایی است که با یک بخشنامه شما را وارد بحران می کند زیرا  تعامل با دولت کاملا یک طرفه است.

وی تواضع، اراده قوی، انتخاب فرد شایسته را از وظایف مهم یک مدیر بنگاه اقتصادی برشمرد و گفت: توانمند سازی کارکنان وظیفه مهم هر مدیر است.

این کارآفرین برتر اصفهان، یکی از عوامل موفقیت اش را مدیریت بر قلب های کارکنانش دانست و تاکید کرد: مدیریت بر ذهن ها  مقطعی است.

همچنین رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این مراسم، با اشاره به حضور پرشور جوانان در اتاق بازرگانی، اظهار کرد: شورای عالی جوانان اتاق برای نخستین بار در اتاق بازرگانی ایجاد و توانسته با برگزاری رویدادهایی مانند در مسیر موفقیت، بازرگانان کوچک و استارت آپ نقش موثری در ایجاد انگیزه به جوانان برای میل به کارآفرینی ایفا کرده است.

سیدعبدالوهاب سهل آبادی تقدیر از یک عمر تلاش مستمر کارآفرینان نمونه را یکی دیگر از اهداف برگزاری رویداد در مسیر موفقیت برشمرد و گفت: حضور پرشور جوانان در همایش ها و رویدادهای اتاق نشان از نیاز جامعه جوان به این رویدادهاست.  

وی جانشین پروری را یکی دیگر از رویکردهای شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان برشمرد و گفت: جوانان برای تصدی مدیریت بنگاه های اقتصادی باید خود را آماده کنند و استفاده از تجربه پیشکسوتان می تواند آنان را برای حضور در محیط کسب و کار آماده تر سازد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: محمدرضا جبارزارع از کارآفرینان خوشنام اصفهان است که با ایجاد اشتغال پایدار توانسته نقش مهمی در اقتصاد استان و کشور ایفا کند.

کد خبر 336905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.