زمان برگزاری انتخابات هیأت همگانی هنوز قطعی نشده است

سرپرست هیأت ورزش همگانی استان اصفهان گفت: تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت همگانی را به فدراسیون پیشنهاد داده‌ایم، اما هنوز با این تاریخ موافقت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دوران ریاست نوربخش باقری در هیأت ورزش همگانی استان اصفهان بیست و پنجم بهمن ماه سال ۹۴ به پایان رسید. از آنجا که باقری تمایلی به ادامه فعالیت در این هیأت نداشت، پس از گذشت چند ماه، سرپرستی برای هیأت همگانی تعیین شد اما زمینه برگزاری انتخابات فراهم نشد تا اینکه پس از کش و قوس‌های فراوان برای تعیین سرپرست جدید، علیرضا امینازاده، معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان از خردادماه سال گذشته به عنوان سرپرست هیأت همگانی معرفی شد.

اکنون و با گذشت نزدیک به دو سال از پایان ریاست نوربخش باقری و گذشت بیش از ۱۹ ماه از معرفی امینازاده به عنوان سرپرست هیأت همگانی استان و چندین بار ثبت‌نام از کاندیداها، مجمع انتخاباتی این هیأت هنوز برگزار نشده است. امینازاده چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اعلام کرد که اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان روز ۲۹ بهمن ماه را به عنوان تاریخ برگزاری مجمع به فدراسیون ورزش همگانی پیشنهاد کرده و منتظر جواب مسئولان این فدراسیون است.

در همین حال امروز در خبرها آمده بوده که این تاریخ مورد موافقت فدراسیون ورزش همگانی قرار گرفته و ۲۹ بهمن ماه طلسم بی‌رییسی هیأت همگانی استان باطل خواهد شد، اما سرپرست این هیأت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا این موضوع را رد و اظهار کرد: فدراسیون همگانی تا این لحظه با تاریخ پیشنهادی ما برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت همگانی استان موافقت نکرده است.

محمد شبانی، مهدی شایان، میثم ریاحی، علیرضا ذوالقدر شجاعی، سیروس سمیعی، محسن آذرافروز، حسن جعفری و فتح‌الله معین هشت کاندیدای ریاست هیأت همگانی استان اصفهان هستند.

کد خبر 336727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.