ادامه درمان‌ علی‌محمدی تا دو هفته دیگر/ نویدکیا زیرنظر فیزیوتراپ است

پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: وضعیت علی‌محمدی به‌گونه‌ای است که در دو دیدار آینده تیم هم اجازه حضور ندارد و باید تحت درمان باشد.

عباس ربیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد وضعیت مصدومان سپاهان برای بازی روز جمعه مقابل نفت تهران، اظهار کرد: به جز جلال‌الدین علی‌محمدی و رسول نویدکیا که از هفته‌های گذشته دچار مصدومیت شده بودند، بازیکن مصدوم دیگری نداریم.

وی در مورد نتیجه مشاوره پزشکی رسول نویدکیا، گفت: در سفری که چندی پیش نویدکیا برای مشاوره پزشکی به تهران داشت، به او گفته شد که باید تحت عمل جراحی قرار گیرد، اما قبل از آن ۱۰ جلسه فیزیوتراپی لازم دارد تا شرایط بهتری پس از عمل داشته باشد.

ربیعی با بیان اینکه نویدکیا تا پایان فصل نمی‌تواند در مسابقات حضور داشته باشد، ادامه داد: نویدکیا در حال حاضر زیر نظر صدیقی، فیزیوتراپ تیم سپاهان تحت درمان است و پس از اتمام جلسات فیزیوتراپی تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

نویدکیا دو هفته دیگر  زیر تیغ جراحی می‌رود

پزشک تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه نویدکیا در دیدار با فولاد خوزستان از ناحیه زانوی پای راست دچار پارگی رباط صلیبی شد، تصریح کرد: نویدکیا با محمد رازی برای انجام عمل جراحی زانوی آسیب‌دیده خود مشاوره کرد و عملش را هم در تهران و توسط همین پزشک جراح انجام می‌دهد که فکر می‌کنم در ۱۵ روز آینده برای انجام عمل جراحی به تهران خواهد رفت.  

وی در مورد آخرین وضعیت مصدومیت جلال‌الدین علی‌محمدی، خاطرنشان کرد: علی‌محمدی تحت درمان گروه فیزیوتراپی باشگاه است و پیگیر هستیم این بازیکن هرچه زودتر به شرایط بازی برگردد، اما شواهد نشان می‌دهد علی‌محمدی قطعاً به دو بازی آینده نمی‌رسد.

ربیعی اضافه کرد: علی‌محمدی دچار کشیدگی شدید و کمی پارگی در رباط داخلی زانوی پای راست خود شده است. رباط داخلی زانو نسبت به درمان سرسخت است و برای گذراندن دوره درمان باید به آن زمان داد. علی‌محمدی در حین درمان، تحت معاینات و آزمایش‌های ام. آر. آی و تصویربرداری قرار می‌گیرد تا ببینیم در آینده وضعیت او به چه صورت است.

پزشک تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: خوشبختانه تا الان بازیکن مصدوم دیگری نداریم. البته مصدومیت جزء لاینفک ورزش و به خصوص رشته فوتبال است. فشارهای سنگینی که در فوتبال به بازیکن وارد می‌شود و دچار ضربات و درگیری‌های شدید نفر به نفر در زمین بازی می‌شوند، طبیعتاً در معرض آسیب دیدگی قرار دارند، اما امیدوار هستیم تا پایان فصل آسیب‌دیدگی جدی برای بازیکنان سپاهان به وجود نیاید.

کد خبر 336726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.