برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای ویژه معلولان اصفهان

عضو کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک استان اصفهان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر مسابقات بازی‌های رایانه‌ای معلولان اصفهان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

محمدمهدی کاظمی در مورد برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای معلولان به خبرنگار ایمنا گفت: مسابقات بازی‌های رایانه‌ای ویژه معلولان برای نخستین بار در کشور در شهر اصفهان و در مجموعه جام دیجیتال پرواز برگزار می‌شود برگزار می‌شود که فردا چهارشنبه ویژه بانوان و روز پنجشنبه ویژه آقایان خواهد بود.

کاظمی هدف از برگزاری این رقابت‌ها را ایجاد همدلی و نشاط اجتماعی در بین معلولان دانست و ادامه داد: برای اینکه نشان دهیم معلولان هم قادر به انجام بازی بوده و می‌توانند تحرک و نشاط داشته باشند، بازی‌های تحرکی را برای آن‌ها درنظر گرفته‌ایم تا در رقابتی گروهی و به منظور ایجاد حس با هم بودن، با یکدیگر به رقابت بپردازند و در پایان نیز به نفرات اول تا سوم هر گروه جوایزی اهدا می‌شود.

عضو کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک استان اصفهان با اشاره به اینکه تنها افرادی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند که بالاتنه آن‌ها قادر به حرکت باشد، افزود: ۲۰ شرکت‌کننده مرد و ۲۰ شرکت‌کننده زن در این مسابقات خود را محک می‌زنند.

وی تصریح کرد: معلولان به گفته خودشان بزرگترین اقلیت جامعه هستند. بیش از ۱۰۰ هزار معلول در اصفهان زندگی می‌کنند که برگزاری فعالیت‌های تفریحی و ورزشی برای این قشر اهمیت دارد.

عضو کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک استان اصفهان خاطرنشان کرد: این مسابقات با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، جامعه معلولان اصفهان و کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر در شهر اصفهان برگزار می‌شود و قصد داریم سال آینده این رقابت‌ها را به صورت کشوری به میزبانی اصفهان برگزار کنیم.

کد خبر 336701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.