روابط میان شهرهای همجوار هماهنگ می شود

مدیر هماهنگی و نظارت بر امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان گفت: در چارت جدید شهرداری اداره‌ای با عنوان« اداره هماهنگی روابط شهری» تعریف شده که وظیفه آن بررسی روابط شهر اصفهان با شهرهای همجوار است.

بهروز نصر آزادانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به اینکه مدیریت هماهنگی و نظارت بر امور مناطق و سازمان‌ها باید رابطه شهرداری اصفهان با شهرهای همجوار و سایر دستگاه هایی که در حیطه مدیریت شهری فعال هستند را هماهنگ کند، در چارت جدید شهرداری اداره‌ای با عنوان «اداره هماهنگی روابط شهری» تعریف شده است.

وی افزود: مسایل زیادی همچون حمل و نقل بین دو شهر، زیبایی ورودی‌های شهر برای رفت و آمد مردم و ساخت و سازها بین شهرها مغفول واقع شده که با تشکیل این اداره سعی می‌کنیم در راستای رفع مشکلات اقدام و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: برخی از برنامه‌ها و پروژه‌های شهرداری مستلزم همکاری چند جانبه سازمان‌ها و مناطق است که مدیریت هماهنگی و نظارت، زمینه تحقق برنامه‌ها را با برگزاری جلسات فراهم می‌کند، به عنوان مثال برای سرمایه‌گذاری مشترک در خصوص احداث مراکز معاینه فنی خودروها که با همکاری سازمان تاکسیرانی، سازمان پایانه‌های مسافربری و سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری، انجام شده است، مدیریت هماهنگی و نظارت با برگزاری جلسات و تقسیم وظایف هر کدام از سازمان‌ها، هماهنگی‌های لازم برای تسریع در اجرای پروژه را انجام داد.

نصرآزادانی تاکید کرد: مدیریت هماهنگی و نظارت بر امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان با ایجاد تعامل و پیگیری لازم در جهت حل مشکلات سازمان‌ها در چارچوب سیاست‌های مدیریت شهرداری گام برمی‌دارد. یکی از وظایف این مدیریت رسیدگی به اهداف و برنامه‌های سازمان‌های وابسته به شهرداری است، در این راستا برخی اهداف و برنامه‌های شهرداری به سازمان‌های ذیربط ابلاغ می‌شود و این مدیریت مسئول پیگیری تحقق برنامه‌ها و اهداف خواهد بود.

کد خبر 336625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.