بهره‌برداری از ۲۵ پروژه کشاورزی و دامداری در شهرضا

شهرضا - رییس جهادکشاورزی شهرستان شهرضا از بهره برداری از ۲۵ پروژه دامداری و کشاورزی در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

رضا باقری در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۲۰۶ پروژه کشاورزی و دامداری در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: شهرستان شهرضا با افتتاح ۲۵ طرح از این تعداد در جایگاه دوم استان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های کشاورزی و دامداری شهرستان با اختصاص اعتباری بیش از ۶۳ میلیادر ریال ایجاد شده و زمینه اشتغال ۹۱ نفر را فراهم کرده است.

رییس جهادکشاورزی شهرستان شهرضا با بیان اینکه هشت پروژه آب و خاک و امور فنی با اشتغالزایی ۲۲ نفر در شهرستان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۱۹۷۹۷ میلیون ریال اختصاص یافته است.

باقری با اشاره به افتتاح هفت پروژه دام، طیور و آبزیان در دهه فجر امسال گفت: برای اجرای این طرح‌ها که زمینه اشتغال ۱۲ نفر را ایجاد کرده، اعتباری بالغ بر ۳۱۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی از اختصاص شش هزار و ۵۰۰ میلیون ریال برای ایجاد سه طرح تولیدات گیاهی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تعداد ۳۲ نفر در این طرح‌ها مشغول به کار می‌شوند.

رییس جهادکشاورزی شهرضا از بهره‌برداری یک طرح صنایع کشاورزی با اشتغالزایی ۱۸ نفر و سرمایه گذاری هزار و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: تعداد دو طرح در بخش منابع طبیعی با اشتغالزایی چهار نفر و سرمایه گذاری ۵۶۶ میلیون ریال نیز در این دهه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از بهره‌برداری چهار پروژه امور عشایر خبر داد و تصریح کرد: برای ایجاد این پروژه‌ها سه هزار و ۲۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته و زمینه اشتغال چهار نفر را نیز فراهم کرده است.

کد خبر 336571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.