گرمخانه زنان کارتن خواب افتتاح می شود

یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از افتتاح گرمخانه زنان کارتن خواب خبر داد و گفت: از همه دستگاه‌های استان تقاضا می‌شود با جدیت از اجرای طرح موقت ساماندهی زنان آسیب دیده حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی صبح امروز -یکشنبه- در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: اصفهان زادگاه و خواستگاه کارآفرینان بزرگی است که از جمله آن می توان به حاج حسن امین الضرب که اولین نیروگاه کشور یا به قول قدیمی‌ها کارخانه برق را به ایران آورد، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه کارآفرینان معاصر هر روز محصولات‌شان وارد بازار شده و باعث رونق و ارتقاء سطح استاندارهای ملی می شود، ادامه داد: با این همه ظرفیت و پتانسیلی که در اصفهان موجود است، زیبنده نیست که از توان این افراد در هیئت مدیره شرکت ها و سازمان‌های شهرداری استفاده نشود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: مدیران بسیاری از شهرهای کشور در حسرت یک ساعت مشاوره و گفت و گو با این افراد هستند و حیف است که شهرداری از این توان و ظرفیت موجود بهره‌مند نشود.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت یک مجموعه اقتصادی به نبوغ و استعداد ویژه‌ای نیاز دارد، به همین دلیل شهردار اصفهان باید در مدیریت شرکت‌های زیرمجموعه خود از توان کارآفرینان و فعالان اقتصادی اصفهان استفاده کند.

حمایت مدیریت شهری از آسیب‌دیدگان اجتماعی

کوروش محمدی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در جلسه علنی شورا اظهار کرد: با تصویب بودجه پنج میلیارد تومانی، یک قدم تاریخی برای تاسیس مرکز توانمندسازی آسیب دیدگان اجتماعی برداشته شد، امیدواریم با تحقق بودجه مورد نظر بتوانیم این مرکز را ظرف مدت شش ماه راه اندازی کنیم.

وی از افتتاح گرمخانه زنان کارتن خواب خبر داد و گفت: از همه دستگاه‌های استان تقاضا می‌شود با جدیت از اجرای طرح موقت ساماندهی زنان آسیب دیده حمایت کنند.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: از اعضای شورای شهر، شهردار و استاندار اصفهان برای کمک به تصویب بودجه طرح توانمندسازی شهروندان آسیب دیده قدردانی می‌کنم.

کد خبر 336441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.