بررسی لایحه بودجه ۹۷ شهرداری اصفهان به پایان رسید

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روز گذشته مراحل نهایی بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری اصفهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین در جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: هفته گذشته لایحه بودجه ۹۷ شهرداری اصفهان در جلسات شورای شهر با حضور فعال شهردار و مدیران مناطق مورد بررسی قرار گرفت، برخی مواقع در طول یک روز بیش از ۱۲ ساعت جلسه برای بررسی این مهم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته مراحل نهایی بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری اصفهان به پایان رسید، افزود: در فرآیند بررسی بودجه، اظهارنظرهای کمیسیون‌های پنج‌گانه در نظر گرفته شد به طوری که با توجه به سابقه حضور در سه دوره شورای شهر، می توان ادعا کرد روند بررسی و تصویب این لایحه از دقت بالایی برخوردار است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: پنج‌شنبه هفته گذشته با تعطیل کردن ساعاتی از جلسه کمیسیون تلفیق شورا همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) با حضور در گلستان شهدا، با شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردیم، زیرا انقلاب اسلامی علاوه بر اعتلاء فرهنگ اسلام، باعث سربلندی و عزت کشور شده است. خداوند عزت را از آن مومنان می‌داند، زیرا مومنین سزاوارترین مردم برای داشتن زندگی با عزت هستند.

معین با بیان اینکه به طورحتم وحدت کلمه مردم باعث شد جنگ تحمیلی را نیز با سربلندی پشت سر بگذاریم، اظهار امیدواری کرد: فرصت‌های برابر بیشتری برای آحاد مردم فراهم شود، باید امکان ابراز نظر و ابراز اندیشه برای همه مردم بیش از پیش فراهم شود؛ زیرا به تمام اندیشه‌ها برای پیشرفت کشور نیازمند هستیم، البته دولت نیز باید زمینه مشارکت آحاد مردم را فراهم کند، چون حق مشارکت از شاخصه های حقوق شهروندی است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر حس مشارکت در همه مردم ایجاد شود عاملی برای مشروعیت و ضامنی برای پیشرفت و تعالی کشور خواهد بود از طرفی راهپیمایی ۲۲ بهمن هم نیز تاکیدی بر شعارهای انقلاب اسلامی مبنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خواهد بود که زمینه اجرای آن را باید در جامعه فراهم کنیم.

وی این ایام را از طرف همه اعضای شورای اسلامی شهر به مردم ایران اسلامی تبریک گفت و اظهار کرد: درصدد تلاش برای رشد و ترقی و رونق زندگی مردم خواهیم بود.

کد خبر 336420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.