نقدی برای "باد هر وقت که بخواهد می‌وزد"

کارگاه هفتگی نقد و بررسی آثار منتخب جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات، ۱۲ بهمن ماه به نقد فیلم "باد هر وقت که بخواهد می‌وزد" ساختۀ مریم اسمی‌خانی اختصاص دارد.

مجری‌کارشناس کارگاه‌های نقد و بررسی آثار منتخب جشنوارۀ ملی فیلم کوتاه حسنات به خبرنگار ایمنا گفت: پنجشنبۀ هر هفته کارگاه نقد و بررسی آثار منتخب جشنوارۀ ملی فیلم کوتاه حسنات در کتابخانۀ مرکزی شهرداری اصفهان برپا می شود و این جلسات تا سوم اسفندماه ادامه دارد. پس از آن به دلیل برپایی جشنواره این جلسات موقتا تا سال آینده برگزار نمی شود.

فریدون خسروی تصریح کرد: کارگاه این هفته به نقد و بررسی فیلم "باد هر وقت که بخواهد می‌وزد" به نویسندگی و کارگردانی مریم اسمی‌خانی اختصاص دارد. این فیلم نگاه خاصی به سینما دارد و در واقع موضوع آن در مورد خود سینماست. در مورد مشکلاتی که یک گروه فیلمسازی چه از لحاظ مسائل درونی و چه بیرونی، حین ساخت یک فیلم با آن مواجه می شوند.

عضو هیئت انتخاب جشنواره هفتم فیلم حسنات دربارۀ این جشنواره اظهار کرد: امسال چهارمین سالی است که در جشنوارۀ فیلم کوتاه حسنات داوران جوان در کنار دیگر داوران بزرگ و پیشکسوت، آثار را مورد قضاوت قرار می دهند. نظرات این داوران که زیر ۳۰ سال سن دارند بسیار جالب است و گاهی پس از برپایی جشنواره شاهد درخشش فیلم‌هایی هستیم که این داوران آن‌ها را منتخب اعلام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه نقد و بررسی این هفته با حضور عطیه سلطانی برگزار می شود و علاقمندان برای شرکت در آن می‌توانند امروز _پنجشنبه_ ۱۲ بهمن ماه رأس ساعت ۱۶ به کتابخانۀ مرکزی مراجعه کنند.

کد خبر 336236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.