بهره برداری از ۷۳ طرح عمرانی در اردستان

اردستان- فرماندار اردستان گفت: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره برداری ۷۳ پروژه و طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، علیرضا غیور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: دهه فجر یادآور روزهای نادر و بی نظیر بود که ملت ایران شاهد یکی از شگفت انگیزترین قیام های تاریخ بودند.

وی با اشاره به اینکه شهدا سرمایه های جاودان جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: اگر جانفشانی ها و ایثار این دلاور مردان نبود شاهد شکل گیری نظام نبوده و اقتداری که امروز در جهان داریم به دست نمی آمد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه برنامه های مختلفی در دهه فجر سال جاری در شهرستان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: گلباران تمثال امام خمینی(ره)، نواخته شدن زنگ انقلاب در مراکز آموزشی و کارخانجات و محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز کشوری از جمله این برنامه ها است.

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری نهضت روشنگری، برگزاری یادمان شهدای شهرستان، همایش پیاده روی و شب شعر انقلاب از دیگر برنامه های دهه فجر است.

غیور با توجه به اینکه در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره برداری ۷۳ پروژه و طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال هستیم، خاطرنشان کرد: از این تعداد پروژه ۲۸ طرح در حوزه ارتباطات و فناوری ، چهار طرح در آبرسانی، پنج طرح کشاورزی، ۱۷ طرح برق رسانی، یک طرح بهداشت و درمان و یک طرح هم در حوزه خدمات اجتماعی است.

فرماندار اردستان گفت: مردم غیور شهرستان اردستان با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیده و برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان خواهند افزود.

کد خبر 336221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.