میزان بارندگی در زرین شهر ۱۳.۲ میلی‌متر به ثبت رسیده است

لنجان-رییس اداره هواشناسی شهرستان لنجان گفت: میزان بارندگی زرین شهر در هفته گذشته برابر با ۱۳/۲ میلی‌متر بوده است، همچنین برودت هوا کماکان تا روز جمعه بر روی شهرستان لنجان حاکم خواهد بود.

احمد نوربخش در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: بر اساس اطلاعات ثبت شده در ایستگاه هواشناسی سینوپتیک زرین‌شهر، میانگین دما در هفته گذشته برابر با ۲.۵درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی افزود: در هفته گذشته حداکثر دما در نیمروز چهار بهمن ماه برابر با ۱۷.۶ درجه سانتی گراد و حداقل دما در صبحگاه روز دوشنبه ۹ بهمن ماه برابر با ۶.۸ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

رییس اداره هواشناسی شهرستان لنجان تصریح کرد: میزان بارندگی زرین شهر در هفته گذشته برابر با ۱۳.۲ میلی‌متر بوده است، همچنین برودت هوا کماکان تا روز جمعه بر روی شهرستان لنجان حاکم خواهد بود، البته پس از آن دمای هوا روند افزایشی پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: از بعدازظهر امروز سه‌شنبه تا صبحگاه روز چهارشنبه ناپایداری‌هایی به شکل افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده در شهرستان وجود دارد.

نوربخش اضافه کرد: از صبح چهارشنبه و طی روز پنج‌شنبه و جمعه جوی پایدار بر روی شهرستان لنجان حاکم بوده و شرایط برای انباشت آلاینده‌ها جوی خصوصا در صبح‌ها مهیا است که موجب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

وی عنوان کرد: نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی قابل توجهی را تا دوشنبه هفته آینده بر روی شهرستان لنجان نشان نمی‌دهد.

کد خبر 336069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.