۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
تلاقی رنگ و فلز

نمایشگاهی از آثار نقاشی "جواد طاهری" با عنوان "طبیعت نگاشت" در نگارخانه صفوی برپا شده است.

این هنرمند به خبرنگار ایمنا گفت: آثار نمایش داده شده در این نمایشگاه با موضوع طبیعت شهر اصفهان و اطراف آن و عمدتاً منطقه ناژوان و همچنین تصاویر بین جاده ای و گاه دورتر از اصفهان و با استفاده از تکنیک رنگ روغن روی فلز خلق شده‌ و عنوان "طبیعت‌نگاشت" نیز به دلیل استفاده از موضوع طبیعت در همه این نقاشی ها انتخاب شده است.

جواد طاهری افزود: تعداد نقاشی های ارایه شده در این نمایشگاه ۲۴ اثر است که بر روی بوم و ورق های فلزی گالوانیزه یا آلومینیم طراحی شده است. این ورق های پارچه ای فلزی است که به جای مقوا یا بوم نقاشی مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ مورد استفاده در نقاشی ها نیز رنگ روغن صنعتی است که به دلیل مقاومتی که دارد به صورت مستقیم استفاده شده است.

جواد طاهری فارغ التحصیل کارشناسی رشته نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌مرکز و کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه تهران است. نمایشگاه نقاشی طبیعت نگاشت پنجمین نمایشگاه انفرادی اوست و تا کنون در بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی شرکت داشته است. عمده فعالیت های این هنرمند درباره نقاشی است، اما در زمینه ساخت مجسمه های شهری و همچنین نقاشی های دیواری در شهر نیز فعالیت دارد.

به گزارش ایمنا، علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا چهارشنبه ۱۸ بهمن به نگارخانه صفوی، واقع در خیابان خاقانی، جنب کوچه شماره ۳۱ مراجعه کنند.

کد خبر 335961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.