ناکارآمدی زخم بزرگی که باید درمان شود

لنجان-رییس مجمع عالی بسیج استان قم گفت: ولایت‌فقیه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین میراث امام راحل در کشور بوده و نقشه راه پیروزی کشور در عرصه‌های مختلف به‌شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام حسین جوشقانیان در یادواره شهدای روحانی و طلاب شهرستان لنجان اظهار کرد: بیشتر آمار شهدا در میان همه اقشار جامعه به شهدای جامعه روحانیون اختصاص دارد و این مهم نشان از حضور چشمگیر و اثرگذار جامعه روحانیون در جنگ تحمیلی دارد.

وی افزود: طلاب و روحانیون نیز همانند دیگر رزمندگان اسلام، در عرصه‌های مختلف از جمله فرماندهی لشگر، بی‌سم‌چی، تخریب‌چی و… در جبهه‌ها انجام وظیفه می‌کردند و آمارها نشان می‌دهد که از جامعه روحانیون از هر چهار نفر روحانی، یک نفر شهید تقدیم آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

رییس مجمع عالی بسیج استان قم با بیان اینکه اوج قله فرهنگ، جهاد و شهادت است، تصریح کرد: شهدا با اعتقاد به خدا و با پشتیبانی ولایت فقیه در برابر تمام ابر قدرت‌های غرب و شرق که کمر به نابودی اسلام و شیعه بسته و در برابر ایران اسلامی صف‌آرایی کرده بودند، استوار ایستادگی کرده و با الگوپذیری از قیام عاشورا و برای زنده نگهداشتن امر به معروف و نهی از منکر در کشور به جبهه های حق علیه باطل شتافتند.

وی ادامه داد: شهدا عاشق امام حسین(ع) بودند و بر همین اساس عطر و بوی ائمه در سیره شهدا به خوبی احساس می شد و باید گفت شهدا به واسطه معامله با خدا برای همیشه زنده و جاودانه هستند.

جوشقانیان اضافه کرد: باید توجه داشت ولایت‌فقیه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین میراث امام راحل در کشور بوده و باید گفت نقشه راه پیروزی کشور در عرصه‌های مختلف به‌شمار می‌آید و دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی متوجه این مهم شده، اما تلاش‌هایش برای کمرنگ کردن جایگاه ولایت‌فقیه در جامعه همچنان بی‌ثمر است.

وی عنوان کرد: امروز ولایت‌مداری و عمل به کلام ولی فقیه موثرترین گام در تداوم راه شهدا و عمل به وصایای امام راحل است.

رییس مجمع عالی بسیج استان قم خاطرنشان کرد: شهدای دفاع مقدس ارزش‌های متعالی را برای ملت ایران به یادگار گذاشتند و اگر امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف در دنیا حرف اول را می‌زند این مهم ثمره خون شهدا و ولایت ‌پذیری ملت ایران است.

وی با بیان اینکه توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار(ع) رمز پیروزی رزمندگان اسلام بود، تصریح کرد: در حالی وارد جنگ با عراق و دفاع از کشور شدیم که همه دنیا به حمایت از صدام می‌پرداختند و ایران اسلامی کشوری بود که حکومت اسلامی در آن به تازگی شکل گرفته و دست خالی بود.

جوشقانیان تاکید کرد: اتحاد، همدلی و ایمان راسخ مردم ایران توانست دشمنان را دچار شکستی سخت کند از این رو نظام سلطه برای به انحراف کشاندن نسل جوان کشور وارد میدان شده و با استفاده از فضای مجازی و صدها شبکه ماهواره‌ای تلاش می‌کند به شکل‌های مختلف به اسلام ناب محمدی ضربه بزند و جوانان را از راه اسلام و انقلاب منحرف کند.

وی گفت: استکبار جهانی با هزینه‌های گزاف و تبلیغات زیاد، قصد ایجاد ناامنی در منطقه غرب آسیا داشت، اما شاهدیم که به لطف الهی چگونه در رسیدن به اهداف شوم خود شکست خوردند و اکنون تمام سیاست‌های جمهوری اسلامی در منطقه پیاده می شود.

رییس مجمع عالی بسیج استان قم گفت: امروز روحانیون باید در سخنرانی‌های خود از تعالیم پیامبر اکرم(ص)، مبانی قرآن و سیره و روایات ائمه اطهار(ع)، زندگی نامه شهدا، تاریخ اسلام، درس های عاشورا، مقدمات قبل ظهور و گفتمان مقام معظم رهبری و امام راحل استفاده کنند و راهبردها و بیانات مقام معظم رهبری را در همه موارد به منصه ظهور برسانند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال القای ناامیدی در کشور است، تصریح کرد: طی سال‌های متمادی سران آمریکا هرچه تلاش کردند با روشنگری حضرت امام (ره) و حضور با صلابت رهبر فرزانه انقلاب مبارزه کنند، تا ناکارآمدی سیاست‌های آنان مشخص شود با شکست رو به رو شدند از این رو امروز آنها به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

جوشقانیان ادامه داد: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در آخرین سخنرانی خود صحبت هایی پیرامون مسائل پیش رو بازگو کردند، اما برخی افراد همچنان چشم امیدشان به ارتباط گیری با اردوگاه کفر است و لبخند فریبکارانه آن نانجیب ها را باور می کنند.

رییس مجمع عالی بسیج استان قم اضافه کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: «دشمنان مانند مگس روی زخم ناشی از مشکلات و ضعف‌ها می‌نشینند»، بنابراین باید زخم را خوب کنید و نگذارید به وجود آید، چرا که اگر مشکل داخلی نداشته باشیم، تبلیغات و فضاسازی بیگانه اثر نمی‌گذارد و آمریکایی‌ها هم نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.

وی عنوان کرد: در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هرکجا به مولفه‌های اسلام، ولایت فقیه و روحیه انقلابی تکیه زدیم از سخت‌ترین مسیرها عبور کردیم و امروز الگوهای ما باید بهشتی، باهنر، چمران و باکری و دیگر شهدای ما باشند نه صاحبان فیش‌های حقوق‌های نجومی.

کد خبر 335920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.