تشکیل ۱۹ کمیته ستاد دهه فجر در چادگان

چادگان- معاون فرماندار چادگان از تشکیل ۱۹ کمیته ستاد دهه فجر در شهرستان چادگان به منظور برنامه ریزی و با شکوه برگزار شدن جشن انقلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، کوروش موگویی در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: باتوجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، برگزاری باشکوه برنامه های ایام الله دهه فجر تجدید عهدی دوباره با آرمان های امام راحل و شهداء است.اهداف این جلسه به ویژه در بحث

وی افزود: تبیین و ترویج آرمان های نظام جمهوری اسلامی و همچنین آگاهی بخشی و معرفت افزایی در خصوص اندیشه های انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری برنامه های این دهه خواهد بود.

معاون فرماندار چادگان با بیان اینکه محورهای تبلیغی و فرهنگی مورد تاکید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان است، تصریح کرد: این محورها در بحث توصیف و تحلیل اندیشه‌های امام و مقام معظم رهبری در خصوص شناخت دشمن و گونه های متفاوت استکبار و چگونگی رویارویی با آنها و وحدت و همبستگی ملی بوده که در این زمینه ۱۹ کمیته تشکیل شده است.

موگویی با اشاره به همزمانی این دهه با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)، یکی از موضوعات مهم در این ایام را آگاهی بخشی نسل جوان از دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: در بحث فضاسازی شهر و اطلاع رسانی به ویژه بهره گیری از فضای مجازی در این مورد باید به گونه ای عمل شود تا آنچه وظیفه گذشتگان تحت عنوان انتقال ارزش ها و آرمان های انقلاب و شهدای انقلاب بود به نسل آینده انقلاب منتقل شود.

به گزارش ایمنا؛ زنگ انقلاب، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده آنان و ایثارگران، حضور خانواده شهید حججی در چادگان، گلباران تمثال حضرت امام (ره) در میدان الله، برگزاری جشن های باشکوه در مساجد شهرستان، برگزاری بیش از ۵۰ مسابقه ورزشی، مسابقه دو میدانی غرب استان، افتتاحیه مراکز اشتغالزایی، کانون بازنشستگان و... از جمله برنامه هایی بود که در سطح شهرستان چادگان برگزار می شود.

کد خبر 335916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.