کارت زرد فرماندار دهاقان به مسئولان شهرستان

دهاقان – فرماندار شهرستان دهاقان گفت: ۱۰ جلسه شورای اداری در سال جاری برگزار شده، اما متاسفانه مسئولان این شهرستان حضور مستمری در این جلسات نداشتند در صورتی که این جلسات می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات شهرستان باشد؛ برخی از مسئولان ادارات به همین خاطر کارت زرد در یافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، علی اصغر قاسمیان در جلسه شورای اداری این شهرستان، با بیان اینکه مسئولان نمی توانند شخص جایگزینی را در جلسه شرکت دهند، تصریح کرد: از جلسات آینده عذر و بهانه ای از مسئولان برای حضور نداشتن در جلسه شورای اداری قبول نخواهیم کرد و نمایندگان آنها محترمانه از جلسه اخراج می شوند.

فرماندار شهرستان دهاقان باتوجه به تشکیل ستاد برنامه ریزی دهه فجر، عنوان کرد: همه مسئولان باید در زمینه اجرای بهتر برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

قاسمیان گفت: نظامی که میراث‌دار آن هستیم؛ مشروعیت آن به واسطه اسلام و قرآن است و ثبات حاکمیت ما نیز براساس رضایتمندی مردم مشخص می شود، پس وظیفه داریم همواره برای افزایش رضایتمندی مردم گام برداریم و این را نیز در نظر داشته باشیم که دشمنان داخلی و خارجی نیز هر روز سناریویی طراحی می کنند تا بتوانند حمایت مردم را از نظام بگیرند، پس در چنین شرایطی باید هوشیار بود و تلاش مضاعف و بهتر کرد.

وی افزود: دشمنان ما مسائل مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی ومعیشتی مردم را مورد آزمایش و ارزیابی قرار می دهند تا بتوانند با نفوذ در این مشکلات رخنه کرده و مردم را از نظام ناامید کنند و مسائل را امنیتی جلوه دهند.

فرماندار شهرستان دهاقان از مسئولان درخواست کرد: با ارایه راهکارهایی بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم؛ چرا که این مسئولیت هایی که در اختیار مسئولان بوده، از آن مردم است.

قاسمیان با اشاره به عدم رضایت برخی از سرمایه گذاران از ادارات شهرستان خاطرنشان کرد: باید زمینه حضور بیشتر سرمایه گذاران در شهر فراهم شود تا بتوانیم اهداف پیش رو را جلو ببریم و تشویق سرمایه گذاران نیز در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید بستر ورود سرمایه گذاران را فراهم کنند، افزود: دولت و مجلس همه اهتمام خود را در زمینه حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران به کار گرفته است و تسهیلاتی را برای ایجاد اشتغال در نظر دارد.

فرماندار شهرستان دهاقان با ابراز گلایه از برخی بانک ها که رفتار خوبی با ورشکتگان اقتصادی ندارند، اظهار کرد: راهکارهای برون رفت از این مشکلات فراهم شود چرا که جای ورشکست اقتصادی در زندان نیست و باید بانگاه مثبت و درست بتوانیم آنها را هدایت کنیم که ایجاد اشتغال نیز فراهم شود.

وی دهه مبارک فجر را فرصت مناسب برای ارایه برنامه ها توسط مسئولان دانست و گفت: برنامه ریزی های این دهه توسط ستاد ۱۸ گانه تشریح شده که بزودی اعلام می شود.

کد خبر 335855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.