بی مهری مسئولان استان نسبت به شهرضا

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: متأسفانه شهرضا همواره مورد بی مهری مسئولان استانی قرار گرفته و در اختصاص بودجه و امکانات دیگر، حق این شهرستان ادا نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی عصر امروز (شنبه) در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از باارزش‌ترین نعمت‌های خداوند است که باید قدردان ان باشیم.

وی با بیان اینکه شهیدان ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی هستند، گفت: شهدا بارزش‌ترین دارایی خود یعنی جانشان را در راه حفظ نظام تقدیم کردند.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر لزوم امیدوار کردن مردم به انقلاب و دستاوردهای آن، تصریح کرد: باید خدمات انقلاب اسلامی را در مقایسه با دوران پیش از انقلاب برای مردم به ویژه نسل جوان مطرح کنیم تا همگان بدانند انقلاب منشأ بزرگ‌ترین تحولات در کشور شده است.

حجت الاسلام یعقوبی آب و هوای مناسب و موقعیت ممتاز جغرافیایی را از امتیازات کشور ایران برشمرد و اظهار کرد: جمعیت جوان و توانمند، اراضی حاصلخیز، طبیعت زیبا و جاذبه‌های توریستی و اعتماد ملی مهمترین سرمایه‌های ملی هستند که باید از آن‌ها استفاده شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی دشمنان خود را منزوی کرده، این در حالی است که اقتدار روز افزون نظام اسلامی، باعث شده تا ایران به عنوان قدرت برتر منطقه مطرح شود.

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: لازم است مردم را نسبت به آینده امیدوار کنیم و برای دست یافتن به این هدف باید تلاش کنیم تا خدمات انقلاب در بخش‌های مختلف را برای مردم بیان کنیم.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به تلاش استاندار اصفهان برای حل معضل کم آبی این استان، اظهار کرد: مسئله بی آبی استان اصفهان از چهار دهه قبل مورد غفلت واقع شده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه شهرضا همواره مورد بی مهری مسئولان استانی قرار گرفته و در اختصاص بودجه و امکانات دیگر، حق این شهرستان ادا نشده است.

امام جمعه شهرضا گفت: اگر دشمن تهاجم فرهنگی به ارزش‌های انقلاب را در دستور کار خود قرار داده است، ما هم باید در مقابل این اقدام، کار فرهنگی بکنیم، اما انجام کارهای فرهنگی بدون اختصاص بودجه کافی ممکن نیست.

کد خبر 335829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.