مسئولان طعم عدالت را به افراد ضعیف جامعه بچشانند

اردستان -امام جمعه اردستان گفت: مسئولان افراد ضعیف جامعه را دریابند و طعم عدالت را به آنان بچشانند و از فساد و تبعیض در جامعه جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان؛ حجت الاسلام حسن دهشیری عصر امروز(شنبه) در دیدار با جانباز سرافراز ابراهیم پویان، با اشاره به اینکه جانبازان و خانواده های آنان به عنوان فاتحان قله‌های صبر و استقامت در جامعه اظهار کرد: این صبر باید برای قشرهای مختلف مردم الگو شده و منش و شیوه زندگی این دلاور مردان به نسل جوان بیش از پیش انتقال یابد.

وی آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست را مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های خانواده جانبازان، ایثارگران و شهدا دانست و تصریح کرد: پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود و مردم ایران قدردان جانفشانی های این عزیزان هستند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه اگر جانبازی جانبازان، فداکاری شهیدان و رنج آزادگان نبود امروز این امنیت پایدار را نداشتیم، خاطرنشان کرد: انتظار همه از مسئولان این است که برای پاسداشت خدمات این عزیزان بیشتر فکر خدمات رسانی به مردم باشند و همچنین افراد ضعیف جامعه را دریابند و طعم عدالت را به آنان بچشانند و از فساد و تبعیض در جامعه جلوگیری کنند.

دهشیری باتوجه به اینکه خانواده جانبازان  مایه افتخار جامعه و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود، افزود: رسیدگی، خدمت‌رسانی، دلجویی و سپاس گزاری از آن‌ها وظیفه‌ای همگانی است.

کد خبر 335827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.