بُرشی از زندگی شخصی "کافکا" بر صحنه

نمایش "دام" به نویسندگی تادئوش روژه ویچ با طراحی و کارگردانی اسماعیل موحدی از ۱۰ بهمن ماه در تالار هنر اصفهان به صحنه می‌رود.

به گزارش ایمنا، اسماعیل موحدی که مرداد ماه سال جاری نمایش "اوبو شاه" را با موفقیت در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان روی صحنه برده بود، اکنون با نمایش "دام" در تالار هنر به استقبال مخاطبان خود می‌رود.

تادئوش روژه ویچ نویسندۀ لهستانی این نمایشنامه در "دام" زندگی فرانتس کافکا، یکی از تاثیرگذارترین نویسندگان ادبیات داستانی جهان را شرح داده است. در "دام" به رخدادهای شخصی زندگی کافکا مثل ماجرای ترس او از پدرش و نامزدهایی که داشته اشاره شده و سبک آن در فضای اکسپرسیونیسم و سوررئالیسم است، به همین دلیل اسماعیل موحدی، کارگردان این نمایش از تکنولوژی های روز در جهت پیشبرد داستان بهره برده و نزدیک به ۵ ماه نیز برای اجرای آن تمرین کرده است.

در این نمایش بازیگرانی چون معین‌الدین عشاقی، قادر طباطبایی‌زواره، میلاد فروتنیان، ستاره تبریززاد، افسانه فتاحی، نورا موسوی‌نور، ملیکا مهربان، امیرمسعود میرمجربیان، محمد محمدی، حدیث اعراب، مریم روستایی، هاجر کفیل و مسیح فقیهی‌نیا ایفای نقش می‌کنند و داریوش امیری به عنوان دستیار اول و برنامه ریز، صبا نساج پور به عنوان دستیار کارگردان، سعید هنرمند، مسیح فقیهی نیا و محمد میرحیدری به عنوان عوامل صحنه، شادی زراعتی به عنوان منشی صحنه و رویا عیدی به عنوان تمرین نگار در آن فعالیت دارند.

به گزارش ایسنا، علاقمندان برای دیدن "دام" می توانند از ۱۰ تا ۳۰ بهمن ماه هر شب رأس ساعت ۱۸:۴۵ به سالن اصلی تالار هنر مراجعه کنند.

کد خبر 335788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.