هندبال ایران به پنجمی بسنده کرد

تیم ملی هندبال ایران، مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا را با ایستادن در رده پنجم به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی هندبال کشورمان امروز و در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا به مصاف ژاپن رفت و با برتری ۳۳ بر ۲۸ برابر این تیم، در رده پنجم این مسابقات قرار گرفت.

تیم ملی هندبال ایران در مرحله نخست این رقابت‌ها با شکست تیم‌های ازبکستان و ژاپن به مرحله دوم صعود کرد و در این مرحله با تیم‌های کره جنوبی، عربستان و عمان هم‌گروه شد، اما با تحمل دو شکست در این مرحله، از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی و کسب سهمیه جام جهانی ۲۰۱۹ باز ماند.

ملی‌پوشان هندبال کشورمان با پیروزی برابر عمان، برای کسب رتبه پنجم به مصاف ژاپن رفتند و با گذشتن از سد این تیم، در نهایت در رده پنجم مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفتند.

تیم‌های قطر، کره جنوبی، عربستان و بحرین تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا هستند که امروز برای رسیدن به فینال این مسابقات تلاش خواهند کرد.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۴ تیم از ۲۸ دی ماه به میزبانی کره جنوبی آغاز شد و هشتم بهمن ماه به پایان می‌رسد.

هندبال ایران حضور در جام جهانی این رشته را برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ و جام جهانی قطر تجربه کرد، اما در دو دوره اخیر این مسابقات از کسب جواز حضور در جام جهانی باز ماند.

کد خبر 335703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.