یک تن تریاک در اصفهان کشف شد

یک تن تریاک با اجرای همزمان طرح ذوالفقار پنج در سه شهر شاهین‌شهر، نائین و شهرضا طی ۲۴ ساعت اخیر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازشناسایی و اعضای یک باند سه نفره سارقان حرفه ای داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ علی جعفری‌نژاد گفت:به دنبال وقوع چندین مورد سرقت داخل خودرو در شهرستان خمینی شهر، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات گسترده و اقدامات تخصصی با توجه به نحوه سرقت و بررسی خودروهای مسروقه، اکیپ‌های گشتی را در مناطق مختلف شهرستان مستقر کردند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی‌های انجام شده سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی باند سه نفره سارقان داخل خودرو را شناسایی و در یک اقدام سریع و غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری نژاد با بیان اینکه متهمان از سارقان حرفه ای داخل خودرو است، گفت:طی بازجویی های پلیس متهمان به سرقت ۱۵۰ میلیون ریال اموال داخل خودرو اعتراف که در این خصوص پرونده تشکیل، و مالباخته گان شناسایی شدند .

 کشف بیش از یک تن مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۷۸ کیلو و ۹۶۸ گرم تریاک توسط ماموران انتظامی استان اصفهان خبر داد.

 سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در راستای ادامه طرح های مبارزه با قاچاق مواد مخدر، شب گذشته طرح عملیاتی ذوالفقار ۵ توسط ماموران انتظامی استان اصفهان در شهرستان های "شهرضا"، "شاهین شهر" و "نائین" به طور همزمان اجرا شد .

وی با اشاره به این که این طرح پس از بررسی های لازم و انجام اقدامات تخصصی به اجرا درآمد، افزود: در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری فاقد مسافر ۴۲۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و در بازرسی از یک سواری پژو پارس ۲۸۱ کیلو گرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرضا کشف شد .

وی ادامه داد: همچنین در بازرسی از یک سواری پارس ۲۱۰ کیلو و ۸۶۸ گرم تریاک توسط ماموران یگان تکاوری در یکی از محورهای فرعی شهرستان نائین و  ۱۶۱ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک کامیون در یکی از جاده های اصلی شهرستان شاهین شهر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در عملیات های شب گذشته ۸ قاچاقچی دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 335675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.