مونسان برای بررسی پروژه ثبت محور تاریخی به اصفهان سفر می‌کند

معاون رییس جمهور و رییس میراث فرهنگی کشور گفت: اصفهان در صنعت گردشگری کارهای خوبی انجام داده که برای پرداختن به این موارد و بررسی پروژه ثبت محور تاریخی به زودی به اصفهان سفر خواهم کرد.

علیاصغر مونسان در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در مورد نرم‌افزار نقشه هوشمند اصفهان که قرار است از نوروز امسال در دسترس گردشگران قرار بگیرد، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تهیه این نقشه اقدام بسیار خوبی است و به توسعه گردشگری در اصفهان کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه غرفه اصفهان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فعالیت خوب و چشمگیری دارد، ادامه داد: جوانان با استفاده نگاه خلاقانه‌ای که دارند موضوعات بسیار خوبی را مورد توجه قرار داده اند و ما از آن حمایت می‌کنیم.

مونسان افزود: استارتاپ‌ها و طرح‌های خلاقانه‌ای که توسط جوانان طراحی می‌شود را به بخش گردشگردی ورود می‌دهیم. استفاده از آی‌تی و آی‌سی‌تی و فضای مجازی می‌تواند به توسعه گردشگری کمک زیادی کند.

رییس سازمان میراث فرهنگی کشور در مورد پروژه ثبت محور فرهنگی تاریخی اصفهان در یونسکو تأکید کرد: برای پرداختن به این موضوع به زودی به اصفهان سفر خواهم کرد و در این‌باره مفصل به گفت و گو خواهیم پرداخت.

کد خبر 335657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.