آل داود: تامین خدمات رفاهی نخستین رکن رونق گردشگری است

پدر بوم گردی ایران گفت: باید تمام خدمات لازم برای آسایش و رفاه گردشگران مهیا شود، این خدمات نخستین رکن صنعت اقامتی و گردشگری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مازیار آل‌داود در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران، در پاسخ به این سوال که اقامتگاه های بوم گردی در استان اصفهان چه نقشی در توسعه گردشگری دارد، به خبرنگار ایمنا گفت: سرمایه گذاری بر روی صنعت گردشگری در استان اصفهان موجب ایجاد چشم انداز مناسبی در این استان می شود، چرا که استان اصفهان نه تنها در مرکز کشور قرار دارد، بلکه از روستاهای فراوانی برخوردار است که از قسمت های شرق و غرب به مناطق کویری و کوهستانی منتهی می شود، همچنین این استان از تنوع آب و هوایی مناسبی بهره‌مند است.

وی با بیان اینکه اصفهان به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری محسوب می شود، عنوان کرد: باید تمام خدمات لازم برای آسایش و رفاه گردشگران مهیا شود، این خدمات نخستین رکن صنعت اقامتی و گردشگری است.

پدر بوم گردی ایران تاکید کرد: در زمینه تفریحات گردشگری و توریسم خانواده باید سرمایه گذاری بیشتری انجام شود و با روش هایی همچون تبلیغات، برگزاری فستیوال ها و جشنواره های مختلف در زمینه های صنایع دستی، موسیقی، معماری و دیگر هنرهایی که امکان آن وجود داشته باشد به معرفی آن ها و در نهایت جذب گردشگر بپردازیم.

کد خبر 335650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.