اجرای بیش از ۴۰ برنامه علمی، پژوهشی و فرهنگی در مدارس اردستان

اردستان- مدیر آموزش و پرورش اردستان از اجرای بیش از ۴۰ برنامه در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، عیسی شفیعی امروز در جلسه پشتیبانی دهه فجر بسیج دانش آموزی با بیان اینکه دهه فجر امسال متقارن با ایام فاطمیه است، گفت: برنامه‌های امسال هم انقلابی و هم فاطمی خواهد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک اتفاق بزرگ بود که مورد توجه جهانیان است، افزود: دهه فجر فرصت مغتنمی برای آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با دستاوردها و ارزش‌های انقلاب است.

مدیر آموزش و پرورش اردستان با اشاره به اینکه ارزش‌های والای انقلاب نتیجه مجاهدت خمینی کبیر و خون شهدا است، خاطرنشان کرد: باید ارزش‌های آن را بیش از پیش گسترش داده و با تمام توان برنامه‌های این دهه را برگزار خواهیم کرد.

شفیعی پاسداشت این دوران را بر همگان واجب و ضروری دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران عطیه الهی است که مردمان عصر حاضر و آینده از برکات آن بهره مند می‌شوند.

وی به اجرای بیش از ۴۰ برنامه علمی پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در مدارس اردستان خبرداد و گفت: گلبانگ انقلاب اسلامی، مسابقه عکاسی شور انقلاب، محفل انس با قرآن، مسابقه دارت، طناب کشی، داژبال، دو ومیدانی، کوه گشت، مسابقه پیامکی از جمله برنامه‌های این دهه است.

وی مسابقه وبلاگ نویسی، گلباران تمثال، تجلیل از ایثارگران، اکران فیلم، نمایشگاه کتاب تجلیل از خانواده شهدا، غباروبی گلزارشهدا، نقاشی همگانی و مسابقه سرود نیز از برنامه های دیگر این دهه عنوان کرد.

کد خبر 335648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.