ساختمان جدید پیشکش، دفتر هیأت فوتبال اصفهان کجاست؟

با وجود هشدار قبلی خبرگزاری ایمنا مبنی بر بروز مشکلات فراوان در مسیر دو تکه شدن ساختمان هیأت فوتبال، این روزها شاهد بروز مشکلات زیادی در این زمینه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اگر از اتفاقات عجیب و غریب باشگاه سپاهان در طول چند روز اخیر چشم‌پوشی کنیم که ساعات نگران کننده‌ای را برای هواداران پرتعداد این تیم رقم زده، یکی از خبرهای خوب حوزه فوتبال اصفهان مربوط به افتتاح ساختمان جدید هیأت فوتبال تیران و کرون بود. ظهر روز شنبه همین هفته مسعود هراتیان راهی شهر تیران شد و ساختمان جدید هیأت فوتبال این شهرستان را افتتاح کرد تا هیأتی که به واسطه درگیری با رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی و داشتن زمین اختصاصی این رشته در سال‌های اخیر یکی از برترین هیأت‌های استان بوده، از این نظر مشکلاتش رفع شود و به ساختمان جدید خودش برود. به هر حال برای اداره هر سیستمی از سطح کلان تا خرد ابتدا نیاز به امکانات سخت‌افزاری مربوط به آن است و هرچقدر که هیأت‌های ورزشی در سطح خود شهر اصفهان و بقیه شهرستان‌ها بتوانند از این لحاظ رشد کنند در نهایت به سود همان رشته ورزشی تمام خواهد شد.

با این حال سوال ما از رییس هیأت فوتبال استان اصفهان این است، حالا که هیأت‌های فوتبال در سراسر استان به دنبال در اختیار گرفتن امکانات لازم برای ارایه خدمات به مخاطبان خودشان هستند، چرا برنامه هیأت فوتبال استان اصفهان در راستای جابجایی مکان این هیأت اینطور همه را با مشکل روبرو کرده است؟ قبلاً هم در خبرگزاری ایمنا نسبت به جابجایی‌های غیرکارشناسی هیأت فوتبال و مشکلاتی که ایجاد کرده هشدار داده بودیم، اما با عملی شدن این مسأله چند وقتی است که هیأت فوتبال دیگر آن تشکیلات منظم و کامل خودش را ندارد. دو تکه شدن هیأت فوتبال در سالن پیروزی و سالن ۲۵ آبان واقع در مجموعه ورزشگاه بزرگ اصفهان مشکلی بوده که فعالیت‌های این هیأت و ارباب رجوع فوتبالی را تحت تأثیر قرار داده و شنیده‌ها از این موضوع حکایت دارد که دبیر هیأت فوتبال، واحد روابط عمومی و واحد داوران در ورزشگاه نقش‌جهان و سایر واحدها در محل سالن پیروزی مستقر هستند که این خودش یک بی‌نظمی بزرگ ایجاد کرده است. این یعنی دقیقاً آن قسمت‌های هیأت فوتبال که در ارتباط مستقیم با بقیه واحدها و خود مردم هستند به نقش جهان رفته‌اند و همین باعث شده برنامه‌ریزی برای بسیاری از موضوعات و برنامه‌ها با تأخیر روبرو شود.

ای کاش رییس هیأت فوتبال اصفهان که دومین سال حضور خودش در ورزش اصفهان را پشت سر می‌گذارد، در کنار توجه به هیأت‌های شهرستانی که حق زیادی بر گردن فوتبال استان دارند، فکری هم به حال این شرایط نابسامان هیأت فوتبال اصفهان می‌کرد تا مردم و حتی خود کارمندان هیأت اینچنین سردرگم نباشند.

کد خبر 335568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.