تکمیل مرکز همایش‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان می خواهد

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه مرکز همایش های بین المللی نیاز است که در صورت تحقق بودجه، این پروژه ظرف دو سال آینده تکمیل می شود.

ایرج مظفر در حاشیه بازدید از مرکز همایش‌های بین المللی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مرکز همایش‌های بین المللی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) یکی از پروژه‌های ماندگاری است که با تکنولوژی روز دنیا احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه نیاز است که در صورت تحقق بودجه، ظرف یک الی دو سال آینده تکمیل می‌شود، افزود: اجرای مرکز همایش‌های بین المللی یکی از دغدغه‌های جدی مدیریت جدید شهری است، به طوری که در نظر دارد تا این پروژه سریع تر تکمیل شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به اختصاص بودجه‌ای مناسب برای اجرای این پروژه در سال آینده اظهارامیدواری کرد: دولت ۶۵ میلیارد تومان تا پایان سال به شهرداری تزریق کند تا یکسال و نیم آینده سالن و محوطه مرکز همایش‌های بین المللی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، عملیات اجرایی مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی) در سال ۹۰ با امید کمک‌های دولت آغاز شد، قرار بود این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد، اما شش سال از عملیات اجرایی این پروژه می‌گذرد و هنوز نیمه تمام است.

این مرکز در شرقی‌ترین نقطه اصفهان و در انتهای خیابان شهید روح الامین و مجاور بزرگراه کمربندی شرق اصفهان قرار گرفته است. ۳۰ هکتار از این سایت برای ساخت سالن‌ها و ۲۰ هکتار آن برای ساخت مراکز اقامتی و توریستی و تجاری اختصاص یافت.

کد خبر 335504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.