چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان گشایش یافت

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو عصر امروز ۳ بهمن ماه با حضور ۱۰ مشارکت کننده برتر کشور در اصفهان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این نمایشگاه دستاوردهای صنایع خودروسازی داخلی در بخش تولید و مونتاژ و همچنین محصولات واردکنندگان و نمایندگان خودروسازی های خارجی عرضه می شود.

شرکت سایپا با در اختیار داشتن یک سالن نمایشگاهی به وسعت ۱۱۰۰ مترمربع به همراه تمامی زیرمجموعه های خود حضور می یابد و نمایش خودروهای جدید سیتروئن و چانگان را در برنامه دارد.

شرکت ایران خودرو نیز علاوه بر فروش محصولات پیشین خود، خودروهای ایکاپ تولید فرانسه را برای نخستین بار در بازار اصفهان، عرضه می کند.

علاوه بر آن شرکت کارمانیا خودروهای برند BYD، شرکت کرمان موتور خودروهای هیوندا، جک و لیفان، شرکت مدیران خودرو محصولات MVM و CHERY را در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت. همچنین شرکت پرشیا خودرو از یکی از خودروهای BMW، شرکت آرمان موتور کویر از خودروهای تایوانی لوکسژن با رنگ های خاص برای اولین بار در اصفهان و شرکت نگین خودرو نمایندگی قناد از جدیدترین خودروی مگان برای نخستین بار در بازار اصفهان رونمایی خواهد داشت.  

شرکت آرین موتور نمایندگی برند میتسوبیشی و شرکت بهمن موتور ارایه دهنده جدیدترین خودروهای فاو و هاوال نیز از دیگر مشارکت کنندگان این نمایشگاه هستند.

در این دوره همچنین جدیدترین خودروهای برقی تولید ایران از شرکت الیز خودرو در فضای باز نمایشگاه به نمایش در می آید. ویژگی مهم دیگر این نمایشگاه، پیش بینی رمپ های ویژه معلولان و توان خواهان در تمامی غرفه ها برای بازدید آسان تر از این نمایشگاه است.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو در فضایی به مساحت ۹۰۰۰ مترمربع تا ۶ بهمن ماه برپا است.

کد خبر 335495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.