توسعه اقتصادی در گرو امنیت پایدار در جامعه است

چادگان -فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: عدالت، رفاه و توسعه اقتصادی در گرو امنیت پایدار در جامعه است که خوشبختانه نیروی انتظامی توانسته به نحو احسن امنیت مرزها و امنیت داخلی را فراهم سازد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از شهرستان چادگان، سردار مهدی معصوم بیگی امروز (سه شنبه) در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنوان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تمامی ماموریت‌های خود را به خوبی انجام وظیفه کرده است، تا مردم بتوانند با آرامش خیال و آسودگی خاطر به زندگی خود در سایه الطاف ولایت فقیه ادامه دهند.

وی افزود: عدالت، رفاه و توسعه اقتصادی در گرو امنیت پایدار در جامعه است که خوشبختانه نیروی انتظامی توانسته به نحو احسن امنیت مرزها و امنیت داخلی را فراهم سازد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تمام همت و تلاش مجموعه نیروی انتظامی، خدمت به مردم کشور بوده که این نمونه یک کار ارزشمند است و فلسفه نیروی انتظامی بر تامین امنیت تعریف شده، که برای حفظ این نعمت همه ما باید دور آن حلقه بزنیم و از آن پاسداری کنیم.

هم چنین، مهدی اسدپور فرماندار چادگان برقراری امنیت را بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی برشمرد و گفت: امنیت در اسلام اهمیتی ویژه‌ای دارد و نیروی انتظامی با روحیه‌ای سرشار از جوانمردی و ایثارگری تحت فرمان رهبری معظم انقلاب این راه را با قدرت طی می کنند.

فرماندار چادگان با تاکید بر حساس بودن شهرستان به لحاظ قومیتی و ترکیب جمعیتی افزود: اگر امروز در جمهوری اسلامی ایران آرامش، نظم و توسعه شکل گرفته، مرهون زحمات دلیرمردان ناجا، سپاه، نیروهای اطلاعاتی و حتی قوه قضاییه و مردم است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از خدمات سرهنگ سهراب قرقانی در طول خدمت ۱۸ ماهه تقدیر و سرهنگ ولی اروجی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان چادگان معرفی شد.

سرهنگ ولی اروجی پیش از این فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوانسار بوده است و همچنین سرهنگ سهراب قرقانی به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سمیرم در ادامه خدمت مشغول خواهد شد.

کد خبر 335470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.