‌شهرسازی در گلپایگان مطلوب نیست

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: احداث خانه‌های ویلایی و ساختمان‌های بلند مرتبه چهره شهر گلپایگان را نازیبا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت اله سیدعلی طهماسبی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار کرد: شورای فرهنگی عمومی  با فرهنگ سازی نقش مهمی در تعلیم و تربیت افراد جامعه دارد.

وی با بیان اینکه اگر ناهنجاری‌ها به درستی شناسایی شود با فرهنگ سازی و برنامه ریزی لازم می‌توان بسیاری از مشکلات  جامعه را فع کرد، گفت: برای تشکیل کارگروه‌ رفع معضلات اجتماعی باید از افراد جهادی و حاضر در شهرستان استفاده شود.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی باید خروجی خوب داشته باشد و بتواند فرهنگ سازی مناسبی در شهرستان انجام دهد.

امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: شهرسازی در گلپایگان مناسب نیست، زیرا احداث خانه‌های ویلایی و ساختمان پنج طبقه چهره شهر گلپایگان را نازیبا کرده است، این نحوه ساخت و ساز در شهر برای مردم مشکلاتی را به وجود آورده است.

حسن مرادی، رییس اداره بهزیستی گلپایگان با بیان اینکه بر اساس گزارش اورژانس اجتماعی اعتیاد، عدم وفاداری، مشکل اقتصادی  دلایل اصلی طلاق در شهرستان است، اظهار کرد: تقویت اورژانس اجتماعی و گسترش مراکز مشاوره و طرح آموزش پیش از ازدواج به زودی انجام می‌شود.

وی افزود: در ۹ ماهه نخست امسال ۶۱۴ مورد ازدواج در گلپایگان به ثبت رسیده است

کد خبر 335405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.