شرایط سیاسی اصفهان اجازه تشکیل خانه احزاب را نداد

دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان اصفهان گفت: بعد از تدوین منشور وفاق احزاب و تشکل های سیاسی، شرایط سیاسی اصفهان به استاندار سابق اجازه نداد تشکیل خانه احزاب را پیگیری کند، زیرا با چالش هایی در بحث مدیریتی روبرو شد.

رسول حامدیان، با اشاره به دیدار اصولگرایان با استاندار جدید اصفهان گفت: زمانی که مهرعلیزاده به اصفهان آمد چند هفته بعد با وی دیدار و پس از  معرفی تشکل های اصول گرا، پیرامون امکانات، خدمات و همکاری این تشکل ها با استاندار صحبت کردیم و استاندار نظر خود را پیرامون مسائل استان و همکاری با این تشکل ها مطرح کرد.

وی با بیان اینکه تا کنون دو سال از رونمایی منشور وفاق احزاب و تشکل های سیاسی گذشته است، افزود: وفاق احزاب و تشکل های سیاسی که همه جمع به آن رای دادند و موافق این طرح بودند، تنها در حد منشور تهیه شد و در زمان استاندار قبلی جلساتی برای پیگیری این موضوع نبوده و کاری صورت نگرفته است.

حامدیان خاطر نشان کرد: هر چند خانه احزاب در اصفهان تشکیل نشده است، اما  برداشت من این است که در دوره قبلی یعنی زمان استاندار قبلی، زرگرپور اعتقاد به این کار داشت و با پشتیبانی و حمایت وی منشور وفاق احزاب و تشکل های سیاسی تهیه و مقدمه تشکیل خانه احزاب شد.

وی افزود: به نظر می رسد بعد از تدوین این منشور، شرایط سیاسی اصفهان به او اجازه نداد که این کار را پیگیری کند، زیرا با چالش هایی در بحث مدیریتی روبرو شد و فشار غیر اصولی برای تغییر او و  مدیران، شرایطی را ایجاد کرد که این جلسات هماهنگی مانند قبل ادامه پیدا نکند و به دنبال آن تشکیل خانه احزاب هم با مشکل مواجهه شود.

دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان اصفهان یادآور شد: اگر احزاب، احزاب ریشه دار و اصولی باشند باید در طول سال در همه ایام، با برنامه پیش بروند ودر واقع حضور جدی داشته باشند، ولی نه در اصفهان بلکه در کل کشور احزاب ریشه دار و با برنامه خیلی کم داریم و در ایام انتخابات این ها فعال می شوند و بعد از انتخابات فراموش می کنند که اصلا وظایف دیگری هم دارند.

کد خبر 335378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.