حال دانش‌آموز بابلی خوب است/ترخیص با دستور پزشک معالج

مدیر مدرسه استعدادهای درخشان شهید بهشتی بابل گفت: اسحاق ادبی در حال حاضر در شرایط هوشیاری کامل است و در صورت دستور پزشکان نسبت به ترخیص وی اقدام می‌کنیم.

محمدرضا باباجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت "اسحاق ادبی" دانش‌آموز بابلی که سه شنبه هفته گذشته به علت سقوط از روی سی و سه پل مصدوم و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آیت‌الله کاشانی اصفهان بستری است، اظهار کرد: اسحاق عصر پنجشنبه به صورت کامل هوشیاری خود را به دست آورده و در حال حاضر نیز در این بیمارستان بستری است.

وی با بیان اینکه مچ دست راست اسحاق نیز در این حادثه شکسته بود که روز گذشته آتل بندی شد، افزود: حال عمومی وی خوب است و هر زمانی که پزشکان تشخیص دهند، از بیمارستان ترخیص می‌شود.

مدیر مدرسه استعدادهای درخشان شهید بهشتی بابل در خصوص لکه خونی که بر اثر سقوط از سی و پل در سر اسحاق مشاهده بود، نیز گفت: بنابر گزارش پزشک معالج این لکه خونی جذب بدن این دانش‌آموز شده و هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

به گزارش ایمنا، سه شنبه هفته گذشته مصادف با ۲۶ دی ماه سال جاری گروهی از دانش‌آموزان مدرسه استعدادهای درخشان شهید بهشتی بابل همراه با مدیر و جمعی دیگر از مسئولان این مدرسه برای بازدید از بناهای تاریخی به اصفهان سفر کرده بودند که در این سفر و حین بازدید از پل تاریخی سی و سه پل یکی از دانش‌آموزان زمان گرفتن عکس یادگاری از پل سقوط کرده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان بستری شد.

در این میان مسئولان میراث فرهنگی اصفهان با توجه به اینکه سقوط این دانش‌آموز ۱۷ ساله دومین مورد سقوط از این پل تاریخی طی چهار ماه اخیر بود چندین طرح را برای ایمن سازی سی و سه پل بررسی کرده و در نهایت یکی از این طرح‌ها تصویب و  برای اجرا در دستور کار سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

کد خبر 335332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.