طاهری همچنان سرمربی هندبال سپاهان است/ شایعه تهدید کرانچار صحت ندارد

سرپرست موقت باشگاه سپاهان گفت: شایعه تهدید کرانچار از سوی برخی هواداران سپاهان صحت ندارد.

مسعود تابش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد تغییر در مدیریت باشگاه که قبلاً نیز مورد انتقاد برخی هواداران بود، اظهار کرد: طبیعی است که تغییرات متعدد مدیریتی خوب نیست و ما هم معتقد هستیم اگر ثبات مدیریتی وجود داشته باشد بهتر است، اما برخی مواقع یک تشکیلات با شرایطی مواجه می‌شود که چاره‌ای جز تغییر ندارد.

تابش اضافه کرد: قبول داریم که ثبات در مدیریت و حتی مربی یک تیم که حداقل در یک دوره سه ساله با تیم کار کند به طور قطع شرایط بهتری رقم خواهد زد. در مقطع کنونی شرایطی ایجاد شده بود که تغییر در مدیریت احساس شد با توجه به اینکه محسن طاهری هم خودش استعفا کرد.

سرپرست موقت باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: بحث اصلی ما تغییر سرمربی تیم بود. زلاتکو کرانچار مربی خوب، بادانش و آدم جنتلمنی است و برای سپاهان زحمت کشید و از او ممنون هستیم. با وجود اینکه قرارداد او سال آینده هم ادامه داشت، اما خیلی راحت با ما به توافق رسید و در یک جلسه دوستانه با رضایت دو طرف و خیلی راحت از تیم جدا شد.

تابش در مورد نحوه جدا شدن کرانچار و شایعاتی مبنی بر اینکه برخی هواداران سپاهان او را تهدید کرده بودند، اظهار کرد: اصلاً چنین چیزی نیست. پس از بازی سپاهان مقابل سپیدرود، کرانچار در مصاحبه خود گفته بود با توجه به تغییرات هنوز هماهنگی کامل در تیمم ایجاد نشده است و به آینده امیدوار هستم. در نهایت باشگاه سپاهان به این نتیجه رسید که کرانچار با تیم سپاهان به بن‌بست رسیده است. خیلی از مربیان بزرگ هم ممکن است با یک تیم به بن‌بست برسند، اما همان سال یا سال بعدش در یک تیم دیگر موفق شوند.

سرپرست موقت باشگاه سپاهان گفت: کرانچار مبلغ قرارداد امسال خود را هم به طور کامل از باشگاه سپاهان دریافت نکرد و الان هم یک ماه دیگر حقوق طلبکار است که مراحل پرداخت آن در حال انجام است.

تابش افزود: تفاهم‌نامه فسخ دوطرفه که روز گذشته بین باشگاه سپاهان و زلاتکو کرانچار امضا شد، امروز به صورت رسمی درآمد و کرانچار با حضور در باشگاه سپاهان فسخ‌نامه رسمی را امضا کرد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به شرایط تیم فوتبال سپاهان و نتایج ضعیفی که تا الان کسب کرده و بازی‌های سختی که پیش‌رو دارد آیا کسی حاضر می‌شود هدایت این تیم را به عهده بگیرد، گفت: مربیان متعدد ایرانی با باشگاه تماس گرفته‌اند و بر آمادگی کار با تیم سپاهان اصرار دارند چون هم باشگاه سپاهان را می‌شناسند و هم تیم فوتبال آن را. چون سپاهان تیم خوبی است که کمی بدشانسی آورد و بازیکنان تحت فشار قرار گرفتند. همه بازی‌های لیگ برتر سخت است و سه امتیاز دارد. البته سپاهان نتیجه نگرفته و سپاهان واقعی نیست و امیدواریم در ۱۰ بازی باقی‌مانده مردم سپاهان واقعی را ببینند و تیم نتایج خوبی به دست آورد.

سرپرست موقت باشگاه سپاهان در مورد زمان معرفی سرمربی جدید این تیم، اظهار کرد: سرمربی تا اواخر هفته و در نهایت روز شنبه معرفی می‌شود. یک گزینه خارجی و یک گزینه ایرانی را برای سرمربیگری سپاهان درنظر داریم. از این به بعد همه قراردادهایمان را برای فصل بعد شرطی می‌بیندیم و به طور طبیعی به شرط رضایت باشگاه برای سال آینده نیز قرارداد را تمدید می‌کنیم.

تابش در مورد ماندن طاهری در تیم هندبال سپاهان به‌عنوان سرمربی تصریح کرد: طاهری عضو هیأت مدیره باشگاه است و در حال حاضر هم هدایت تیم هندبال سپاهان را برعهده دارد.

وی در پاسخ به اینکه چرا تا الان کریم قنبری و علی لسان‌فولادی حتی بر روی نیمکت سپاهان هم نبودند، اما قنبری به عنوان سرمربی موقت سپاهان معرفی شد، افزود: این دو نفر مدتی است که با سپاهان کار می‌کنند و دلیل عدم حضور آن‌ها بر روی نیمکت تیم، صادر نشدن کارت آن‌ها بود که طی یکی، دو روزه آینده کارت آن‌ها صادر می‌شود. تصمیماتمان را برای معرفی سرمربی جدید تیم سپاهان در جلسه روز گذشته گرفته‌ایم و در حال مذاکره با گزینه‌ها هستیم. برای ما مربی ایرانی و خارجی فرقی ندارد و ۵۰ - ۵۰ است و بستگی به شرایط دارد.

کد خبر 335301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.