مشارکت مردم با مسئولان فرصتی برای حفظ و اقتدار نظام است

چادگان- جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: همراهی و مشارکت مردم با مسئولان نظام یک فرصت اساسی برای حفظ و اقتدار نظام است و این موضوع کشور را از توطئه های دشمنان حفظ کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، سردار فدا در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چادگان با اشاره به همراهی مردم با نظام و مشارکت در عرصه های مختلف، تصریح کرد: همراهی و مشارکت مردم با مسئولان نظام یک فرصت اساسی برای حفظ و اقتدار نظام است و این موضوع کشور را از توطئه های دشمنان حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر در چادگان هیچ گونه تجمعی دیده نشد، افزود: برای پیروزی و حفظ انقلاب در هر کشوری به سرزمین، حکومت و مردم نیاز است؛ همان طوری که در اغتشاشات چند وقت اخیر شاهد بودیم که دشمنان چگونه با مدیریت فضای مجازی در صدد توطئه بودند.

مهدی اسدپور فرماندار چادگان در این آیین اظهار کرد: مدت زمان خدمت‌گزاری به نظام اسلامی محدود است و در این مدت کوتاه باید خالصانه برای پیشرفت کشور تلاش کرد.

وی افزود: اقدامات مطلوب و ارزنده‌ای در این مدت در مقوله خدمات رسانی و محرومیت زدایی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه چادگان صورت گرفته که قابل تقدیر است.

فرماندار چادگان گفت: برای اهمیت بسیج و شناختن تأثیر این نیرو در گذشته، همین بس که وجود نظام ما از بسیج است و می‌تواند از انقلاب پاسداری کند.

محمدمهدی ملیانی، فرمانده جدید سپاه چادگان در ادامه این مراسم گفت: وظیفه سپاه حراست و نگهداری از انقلاب است، اما وظیفه ما بسیجیان خطیرتر بوده و باید به دستور مقام معظم رهبری آتش به اختیار باشیم و طبق فرمایشات ایشان اگر نقشه راه نداشته باشیم به بیراهه خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بسیج را با تمام توان ادامه خواهیم داد، بر هوشیاری بسیجیان تاکید کرد و  ادامه داد: راهبرد دشمن نفوذ در انقلاب اسلامی است، در این میان بسیجیان با هوشیاری هرچه بیشتر به میدان آمده چرا که امروز کشور بیش از پیش به مراقبت نیاز دارد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار علیرضا منصوری در طول خدمت ۱۸ ماهه در این شهرستان تقدیر و سرهنگ پاسدار محمدمهدی ملیانی به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه در این شهرستان معرفی شد.

کد خبر 335300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.