رشد ۲۳۰ درصدی سود خالص فولاد مبارکه تا آخر آذر ماه

معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه از رشد ۲۳۰ درصدی سود خالص نسبت به مدت مشابه سال قبل و تحقق ۳ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان سود این شرکت خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، امیرحسین نادری افزود: این شرکت در دور ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذر ۹۶ به ازای هر سهم خود توانست ۴۹۱ریال سود خالص و در مجموع مبلغ ۳ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان سود خالص محقق کند.

وی گفت:شرکت فولاد مبارکه با فروش ۳ میلیون و ۷۹۹ هزار تن محصولات گرم، یک میلیون و ۱۰۶هزار تن محصولات سرد و ۲۲۱هزار تن محصولات پوشش دار، در مجموع پنج میلیون و ۱۲۶هزار تن انواع محصولات، معادل ۱۱هزار میلیارد تومان درآمد حاصل کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۳درصد رشد داشته است.

نادری گفت: بهره‌برداری از طرح های توسعه شرکت شامل ماشین ریخته گری شماره پنج، بهره برداری از گندله سازی سنگان و طرح توسعه مجتمع فولاد سبا و همچنین کنترل هزینه ها در راستای تولید اقتصادی محصولات و افزایش نرخ جهانی محصولات در سال ۹۶ و کنترل هزینه های مالی با تبدیل نرخ تسهیلات گرانقیمت به تسهیلات ارزانتر از مهمترین دلایل تحقق این رشد بوده است.

رئیس امور سهام و مجامع فولاد مبارکه نیز با اشاره به بازده سهام این شرکت برای سهامداران، گفت: سهام شرکت فولاد مبارکه با توجه به حجم معاملات و ارزش سهام آن، در بورس اوراق بهادار یکی از تأثیرگذارترین شرکت ها در نوسانات شاخص بورس است.

مرتضی شبانی با بیان اینکه تقسیم ۱۰۰ ریال سود نقدی هر سهم و رشد قیمت سهام در سال جاری بازده ۱۲۸درصدی برای سهامداران داشت، افزود: این شرکت با رشد مستمر سودآوری خود و سرمایه گذاری در طرح ها و شرکت های سودآور بورس توانست بازدهی قابل توجهی برای سهامداران به ارمغان آورد.

کد خبر 335209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.