حفظ بیشتر حریم خصوصی در آپدیت جدید اینستاگرام

پیش از این اینستاگرام اعلام کرده بود در به روزرسانی جدید خود قابلیت های جذابی به این اپ اضافه خواهد کرد. اکنون این قابلیت های ویژه به اینستاگرام اضافه شده است.

به گزارش ایمنا، اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین برنامه ها برای ایجاد جلوه های جذاب به تصاویر در سیستم عامل اندروید است. با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی به راحتی می توانید افکت ها و جلوه های زیبایی به عکس های خود دهید و آن ها را با دوستان خود در شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

پیش از این اینستاگرام اعلام کرده بود در به روزرسانی جدید خود قابلیت های جذابی به این اپ اضافه خواهد کرد.

اینستاگرام اسکرین شات را لو می دهد؛ در آپدیت جدید اینستاگرام اگر از استوری کسی عکس (اسکرین شات) بگیرید به صاحب حساب کاربری اطلاع می دهد. در نسخه جدید اینستاگرام اگر کاربری برای دوست خود پیام یک بار مصرف بفرستد و کاربر دوم بخواهد از پیام فرستاده شده اسکرین شات بگیرد، اینستاگرام به کاربر اول اطلاع خواهد داد. مطلع کردن کاربران از اسکرین شات گرفتن در اپلیکیشن اسنپ‌چت نیز وجود دارد. همچنین در چت خصوصی تلگرام نیز اگر از پیام‌ها اسکرین شات‌ بگیرید به مخاطب شما اطلاع داده می‌‎شود.

مشاهده آخرین زمان آنلاین بودن؛ مانند تلگرام و واتس آپ می توانید آخرین زمان آنلاین بودن افراد را ببینید. قابلیت جدید تحت گزینه Show Activity Status به تنظیمات این اپلیکیشن اضافه شده و خوشبختانه امکان غیر فعال‌سازی آن نیز وجود دارد. با این حال به طور پیش‌فرض، اکنون این قابلیت برای همه فعال است و سایر کاربران می‌توانند آخرین زمانی که شما آنلاین بوده‌اید را مشاهده کنند. در هر صورت اگر تصور می‌کنید جدیدترین آپدیت اینستاگرام حریم خصوصی شما را نشانه رفته است، همین الان اپلیکیشن موبایل خود را به‌روز کرده و گزینه Show Activity Status را غیر فعال کنید.

کد خبر 335107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.