مردم مطالبات اقتصادی خود را فراموش نمی کنند

نطنز-امام جمعه نطنز گفت: ملت بزرگ و انقلابی مطالبات اصلی خود را که همان گشایش مشکلات اقتصادی است، فراموش نمی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز اظهار کرد: به فرموده پیامبر بزرگ اسلام اخلاص کامل یعنی انسان از آن چه حرام است در رفتار، کردار، زندگی و غیره دوری کند.

وی با اشاره به ولادت حضرت زینب (س) به عنوان الگوی صبر، مقاومت و دلسوزی افزود: پیامبر اسلام (ص)، حضرت زهرا (س) و دوازده امام به اذن الهی از عصمت برخوردارند و خداوند نیر دستور داده است که مردم همان طور که فرمان الهی را اجرا می کنند باید از معصومین (ع) نیز به طور مطلق فرمان ببرند.​

وی با اشاره به 29 دی روز غزه، بیان کرد: چندین سال است غزه در محاصره رژیم صهیونیستی بوده، اما با این حال مردم غزه در صحنه مقاومت تمام قد ایستاده اند و این موضوع قابل تقدیر است.

خطیب جمعه نطنز تصریح کرد: بدون شک مقاومت اسلامی فلسطین به زودی به پیروزی می رسد و همان طور که بساط داعش از روی زمین جمع شد، رژیم صهیونیستی نیز به سرنوشت داعش مبتلا و بساط این رژیم خون خوار از روی زمین جمع می شود.

وی با اشاره به نامه اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب و قدردانی وی از حمایت های ایشان و ملت بزرگ ایران از مقاومت اسلامی مردم فلسطین، گفت: بعضی از کشورهای مرتجع عربی منطقه برای اینکه نوکری آمریکا را کرده باشند با رژیم جعلی اسراییل دست دوستی داده و در برابر توطئه های آن سکوت کرده و حتی حمایت می کنند و این موضوع نیز در نامه هنیه به رهبر انقلاب نیز آمده است.

وی خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران نه تنها مطالبات اصلی خود را فراموش نخواهند کرد بلکه بازی با اعتقادات اساسی خود را نیز نخواهند پذیرفت و جلوی بازی گردانان را خواهند گرفت.

کد خبر 335078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.