کوروش محمدی، مشاور رییس سازمان بهزیستی در امور آسیب‌های اجتماعی شد

کوروش محمدی به عنوان مشاور رییس سازمان بهزیستی در امور آسیب‌های اجتماعی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انوشیروان محسنی بندپی، رییس سازمان بهزیستی کشور، امروز در قالب حکمی کوروش محمدی،  عضو شورای اسلامی شهر اصفهان را به عنوان مشاور خود در امور آسیب‌های اجتماعی انتخاب کرد.

کوروش محمدی در کارنامه خود عناوین رییس انجمن آسیب‌شناسی اجتماعی ایران، مدرس دانشگاه، پژوهشگر ارشد مسایل اجتماعی، اعتیاد پژوه، مولف کتاب و روزنامه‌نگاری را دارد.

در این حکم آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای کوروش محمدی

با عنایت به تعهد تجارب و پیشینه علمی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان" مشاور اینجانب در امور آسیبهای اجتماعی" منصوب می گردید.

رشد وتوسعه جوامع، تغییرات فزاینده و پرشتاب و تبعات و پیامدهای آن بویژه توسعه نامتوازن و بروز و شیوع طیف متنوع معضلات و آسیب های اجتماعی، ضرورت گسترش اقدامات پیشگیرانه، مداخله هدفمند و پایدار و مدیریت همراه با تفکر جامع و همه شمول را اجتناب ناپذیر می نماید.در کشور ما نیز که از قواعد جهانی کشورهای در حال گذار مستثنی نمی باشد همگی ما مسئولیت داریم در ایجاد بسترهای مناسب و ساختارهای لازم جهت مداخله بهنگام و موثر در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تمرکز و برنامه ریزی نمائیم.

لذا از شما انتظار دارم ، با عنایت به دورنمای سیاست های نظام سلامت اجتماعی و نیز وظایف و تکالیف محموله به سازمان بهزیستی در برنامه ششم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، بالاخص تولی گری سلامت اجتماعی کشور، با اتکال به خداوند و با حسن تدبیر و بهره گیری از دانش و تجربه صاحبان اندیشه و خرد و متخصصان علوم اجتماعی و پتانسیل‌های موجود درون  و برون سازمانی در جهت سیاست گزاری های متناسب با هم افزایی و ارتقاء کارآیی و توسعه اثر بخشی اقدامات، توجه ویژه به چالش‌ها ونیازهای روزآمد جامعه، ایده ها و دیدگاه‌های مشورتی خود را در جهت گسترش وترویج گفتمان مسائل اجتماعی و راهکارهای مداخل ایی در جهت مدیریت، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی مبتنی بر دانش نوین و کاربردی در اختیار اینجانب قراردهید.

امید است با استعانت از ایزدمنان و در سایه ساز عنایات حضرت بقیه ا...الاعظم  (ارواحنا الفداء) و تحت زعامت عالمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای سیاستهای دولت محترم تدبیر و امید و خدمت به ملت شریف ایران موفق و موید باشید.

انوشیروان محسنی بندپی

معاون وزیر و رییس سازمان


 

کد خبر 334922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.