آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس«ایده‌های نو در مهندسی برق»

دبیر ششمین کنفرانس «ملی ایده‌های نو در مهندسی برق» گفت: این کنفرانس ۱۷ اسفند ماه در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) برگزار خواهد شد.

مجید دلشاد در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ششمین دوره کنفرانس "ملی ایده های نو در مهندسی برق" به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان در قالب کنفرانس یک روزه برگزار می شود. 

وی محورهای این همایش را شامل الکترونیک، قدرت، مخابرات، کنترل، مهندسی پزشکی، کامپیوتر، الکترواپتیک، فوتونیک و لیزر عنوان کرد.

دبیر ششمین کنفرانس «ملی ایده‌های نو در مهندسی برق» خاطر نشان کرد: فراخوان ارسال مقاله به دبیرخانه کنفرانس از حدود ۱۵ مهر ماه آغاز شد و ۱۴ بهمن آخرین زمان ارسال مقالات است.

دلشاد اعلام کرد: ۲۷ بهمن نتیجه داوری مقالات ارایه می شود و آخرین زمان دریافت مقالات تایید شده دانشجویان نیز چهارم اسفند است. 

وی "سیویلیکا" را از جمله حامیان کنفرانس معرفی کرد و گفت: دانشگاه های آزاد یزد، شهرکرد، و علوم تحقیقات تهران با این کنفرانس همکاری دارند.

دبیر ششمین کنفرانس «ملی ایده‌های نو در مهندسی برق» همچنین خبر داد: این کنفرانس ملی در مراحل پایانی اخذ مجور پایگاه استنادی جهان اسلام است.

به گزارش ایمنا، کنفرانس ایده های نو در مهندسی برق در تاریخ ۱۷ اسفند ماه جاری در سالن بین المللی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان برگزار خواهد شد. 

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام یا به اختصار ISC یک سامانه اطلاع رسانی علمی است که در صدد رتبه‌بندی دانشگاه‌های ایران و جهان اسلام و تجزیه و تحلیل مجلات علمی کشورهای اسلامی بر اساس معیارهای علم سنجی معتبر اسلامی است. مقالاتی که در کنفرانس هایی که در این سامانه نمایه شده باشند از نمره مقاله پایان نامه برخوردار می شوند.

کد خبر 334798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.