کسب ۱۷ نشان استانی توسط تکواندکاران نجف آبادی

نجف آباد- رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: در پایان نخستین دوره مسابقات پومسه بانوان استان که به میزبانی اصفهان برگزار شد، تیم ۱۴ نفر نجف آباد، موفق به کسب ۱۷ نشان در بخش انفرادی و تیمی مسابقات در رده های سنتی مختلف شده است.

سیدمحمد طباطبایی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، اظهار کرد: در پایان نخستین دور لیگ پومسه بانوان استان که به میزبانی سالن کوثر اصفهان به کار خود پایان داد، تیم ۱۴ نفر اعزامی شهرستان موفق به کسب ۱۷ نشان در بخش انفرادی و تیمی مسابقات در رده های سنتی مختلف شده است.

وی افزود: نرگس بلغند، زهرا قاسمی، فاطمه راستی و فاطمه سلمان زاده در بخش انفرادی به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند و در قسمت تیمی نیز تیم زیر ۱۲ سال، تیم ۱۲ تا ۱۴ سال و ۱۸ تا ۳۰ سال بر سکوی قهرمانی ایستادند.

طباطبایی از معصومه محمدی، زهرا سادات جبلی، فاطمه یزدانی و پریا ابراهیمی به عنوان نایب قهرمانان این مسابقات نام برد و گفت: در نخستین دوره لیگ پومسه بانوان، نسترن سادات جبلی، آرزو علیخانی، فاطمه پایداری، نگار کریمی  در کنار تیم زیر ۱۲ سال و تیم ۱۸ تا ۳۰ سال روی سکوی سوم ایستادند.

رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد از نایب قهرمانی تیم فوتسال مرکز آموزش علمی و کاربردی نجف آباد در رقابت های قهرمانی استان خبر داد و اظهار کرد: طی این دوره که با حضور ۱۶ تیم و انجام ۳۲ بازی همراه بود، تیم های انتخاب و مبارکه عناوین اول و سوم را به دست آورده و از تیم آب و برق نیز به عنوان تیم اخلاق تجلیل شد.

وی ادامه داد: علاوه بر مسعود مسعودی که در جایگاه مربی تیم به عنوان بازیکن اخلاق مسابقات نیز انتخاب شد، زمان صالحی، سیدمحمود کلاهدوزان، رضا سیاوشی، اسفندیار نامداری، مهدی قنبری، مهدی وفادار، محمدرضا چاوشی، محمد توکلی، علی جعفرزاده و احسان مختاری به سرپرستی مسعود اکبری در تیم نایب قهرمان حضور داشتند./

کد خبر 334771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.