یک خبر خوب برای ناوبران تاکسی در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: نخستین مرکز آزمایش هیدرواستاتیک مخازن گاز سی. ان. جی شهر اصفهان در جهت ارائه خدمات و رفاه بیشتر ناوبران تاکسی به زودی افتتاح می شود.

حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: ناوبران تاکسی بیشتر از خودروهای دوگانه سوز استفاده می‌کنند، اما هزینه خرید مخزن گاز و سایر موارد که مستقیم با جان و مال آنها در ارتباط است، برای آنها سنگین بود، در این راستا به منظور خدمات‌رسانی بیشتر به ناوبران تاکسی، راه اندازی مرکز آزمایش هیدرواستاتیک مخازن گاز سی. ان. جی شهر در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی در خصوص مزیت آزمایش هیدوراستاتیک نسبت به سایر آزمایشات سی.ان.جی افزود: در روش هیدرواستاتیک، مخازن بعد از جداسازی از محل نصب با دستگاه‌های تمام اتوماتیک و با مخازن آب تحت فشار مورد آزمایش قرار می‌گیرند و پس از بررسی نتایج آزمایش، زیر نظر اداره استاندارد مجوز نصب داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: اگر مخزنی دچار مشکل باشد و در آزمایشات تایید نشود، از چرخه خدمت رسانی خارج و مخزن جدید جایگزین می‌شود، این عمل نقش بسزایی در امنیت و جان مسافر و راننده خواهد داشت.

جعفری به ایجاد اشتغال در این واحد اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این مرکز برای پنج نفر به صورت مستقیم و ۲۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود، این مرکز با مشارکت بخش خصوصی در ابتدای جاده دولت آباد به زودی راه اندازی خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه ایران یکی از بزرگترین منابع گازی جهان را دارست، باید بتوانیم با بهره برداری بهتر از منابع طبیعی و همینطور استفاده بیشتر همشهریان از ناوگان حمل و نقل عمومی، گام اساسی در راستای کاهش آلودگی هوا برداریم.

کد خبر 334747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.