"هیچ‌کس رو محکم بغل نکن" به صحنه می‌رود

نمایش "هیچ‌کس رو محکم بغل نکن" به نویسندگی محمدجواد سجادی و فاطمه کاظمی با طراحی و کارگردانی محمدجواد سجادی از ۲۷ دی ماه در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نمایش "هیچ‌کس رو محکم بغل نکن" که مرداد ماه سال جاری در تماشاخانۀ انجمن هنرهای نمایشی نجف آباد روی صحنه رفته بود و با راهیابی به بیست و نهمین جشنوارۀ تئاتر استان، موفق به کسب جوایزی در بخش کارگردانی، نمایشنامه نویسی، بازیگری زن و مرد و پوستر و بروشور شده بود، اکنون برای اجرا در تالار هنر اصفهان آماده شده است.

"هیچ‌کس رو محکم بغل نکن" اثری واقع‌گرا با مضمونی اجتماعی ست که همچون سایر آثار تولیدی گروه "زاوش" در فضایی کارگاهی شکل یافته است. داستان نمایش، روایتگر عشق و علاقۀ بین دو دانشجوی رشتۀ تئاتر به نام‌های مهرداد و نگار است. این رابطه، رفته رفته دچار بحران می‌شود، دختر ناخواسته در این میان دست به قتل می‌زند و...

در این نمایش که به عنوان نمایندۀ اصفهان موفق به راهیابی به جشنوارۀ بین‌المللی تئاتر فجر نیز شده است، بازیگرانی چون ابوالفضل صفوی، فاطمه کاظمی و عرفان آیتی ایفای نقش می‌کنند و وحید افشار به عنوان دستیار کارگردان، یاسر جعفری مدیر صحنه، مریم سجادی عکاس، پیمان احمدی موسیقی و تنظیم و راضیه فاضلی به عنوان طراح پوستر و بروشور و مدیر و برنامه ریز در آن فعالیت دارند.

علاقمندان برای دیدن این نمایش می‌توانند با تهیۀ بلیت از سایت تیوال، از ۲۷ دی تا ۲۰ بهمن به جز روزهای سوم، چهارم و پنجم بهمن ماه، هر شب رأس ساعت ۱۷:۳۰ به سالن کوچک تالار هنر مراجعه کنند.

کد خبر 334718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.