گزارش سامانه ترافیکی شهر اصفهان

در حال حاضر روی پل غدیر رفت و آمد خوردوها به آرامی انجام می‌شود، اما تعداد موتورسیکلت‌سواران که از روی پل غدیر به سمت بزرگراه حرکت می‌کنند، زیاد است، این در حالی است که بارها تذکر داده شده تردد موتورسیکلت در بزرگراه‌ها ممنوع است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، هم‌اکنون (یکشنبه ساعت ۱۹) در میدان انقلاب، مسیر حرکت به سمت خیابان فردوسی بار ترافیکی سنگینی دارد.

بر اساس این گزارش، هم اکنون از سمت میدان انقلاب به سمت خیابان شمسآبادی ترافیک خودروها زیاد و در مسیر برگشت آن نیز حجم تردد خودروها سنگین است.

در خیابان هاتف و کوچه مشیر رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، در کوچه مشیر  وضعیت پارک خودروها به قدری نابسامان است که حرکت افراد پیاده نیز به سختی امکان‌پذیر است.

در این ساعات خیابان پنج‌رمضان به سمت خیابان مسجد سید ترافیک سنگین است، اما در خیابان مسجدسید تردد خودروها به آرامی انجام می‌شود.

تردد خودروها در بزرگراه شهید خرازی و بزرگراه شهید صیادشیرازی سنگین است، به خصوص درنزدیکی رمپ‌های خروجی که رفت و آمد خودروها به سختی امکان‌پذیر است.

در حال حاضر روی پل‌غدیر رفت و آمد خوردوها به آرامی انجام می‌شود، اما تعداد موتورسیکلت‌سواران که از روی پل‌غدیر به سمت بزرگراه حرکت می‌کنند، زیاد است، این در حالی است که بارها تذکر داده شده تردد موتورسیکلت در بزرگراه‌ها ممنوع است و خطرات زیادی جان موتورسواران را تهدید می‌کند.

ترافیک شمال پل فلزی حدفاصل پل فلزی تا پل آذر سنگین است، اما در خیابان شهید دکتر بهشتی رفت و آمد روانی مشاهده می‌شود.

انتظار می‌رود با توجه به افزایش آلودگی هوا، شهروندان بیشتر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر 334667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.