دور جدید "شایعات" از راه رسید

نمایش "شایعات" به نویسندگی نیل سایمون با کارگردانی مجید کاشی‌فروشان از ۲۰ دی تا نهم بهمن ماه، در آمفی تئاتر هنرستان هنرهای زیبا روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تنها چند روز از پایان چهارمین دور اجرای نمایش "کله‌پوک ها" به کارگردانی مجید کاشی‌فروشان گذشته که این کارگردان، دور دوم اجرای نمایش "شایعات" را در آمفی تئاتر هنرستان هنرهای زیبا آغاز می‌کند.

این نمایش که شهریور ماه سال گذشته در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان روی صحنه رفته بود، اکنون با اعمال تغییراتی آمادۀ اجرا شده است. در سری جدید این نمایش، بازیگرانی چون رادنوش مقدم، شهاب غزالی، الهام رضایی، سعید یاردوستی، هادی مسعودی، مهسا آقادادی، عادل یوسفی، اسماعیل سلمانی و آرام یوسفی‌نیا ایفای نقش می‌کنند و احمد سلطان آبادی نیز تهیه کنندگی "شایعات" را برعهده دارد.

داستان این کمدی، در مورد جشنی است که به مناسبت دهمین سالگرد ازدواج یک زوج برگزار شده اما این دو خود در مهمانی حضور ندارند و...

علاقمندان برای دیدن این نمایش کمدی می‌توانند با تهیۀ بلیت از سایت گیشه هشت، از ۲۰ دی تا نهم بهمن ماه هر شب رأس ساعت ۱۹:۳۰ به آمفی تئاتر هنرستان هنرهای زیبا مراجعه کنند.

کد خبر 334270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.