نتایج تکمیل ظرفیت دوره دکتری بر روی سایت سنجش قرار گرفت

فهرست اسامی یک هزار ۲۳۶ نفر از پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی نیمه متمرکز سال ۹۶ عصر امروز سه شنبه ۱۹ دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فهرست نهایی پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دوره دکتری بعد از ظهر امروز اعلام شد. براساس اطلاعیه‌های قبلی سازمان سنجش، پذیرفته‌شدگان نهایی باید برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی ثبت‌نام به مراکز و موسسات قبول شده مراجعه کنند. در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است که تمام پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ قبولی نهایی‌ اعلام‌ شده‌، لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند و درصورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت دانشگاه، باید در یکی از روزهای یکشنبه و یا دوشنبه مورخ ۲۴ و ۹۶/۱۰/۲۵ و با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در سایت سازمان سنجش برای ثبت‌نام‌ به دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی‌ ذیربط مراجعه کنند. 

پیش از این رییس سازمان سنجش تعداد پذیرفته‌شدگان نهایی را یک هزار و ۲۳۶ نفر اعلام کرده بود که از این میان ۵۴۵ نفر زن و ۶۹۱ نفر مرد هستند. ۱۶ هزار و ۴۱۴ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده بودند که از این میان پنج هزار و ۹۱۳ نفر زن و ۱۰ هزار و ۱۰۱ نفر مرد بودند.

مدارک لازم برای مراجعه به دانشگاه‌ها عبارتنداز: اصل مدرک کارشناسی ارشد یا کارنامه ریز نمرات، اصل مدرک کارشناسی، اصل شناسنامه یا کارت ملی، اصل گواهی‌ مبنی بر این که عضو هیئت علمی «رسمی-قطعی» یا «رسمی- آزمایشی» تابع وزارت علوم بوده برای آن دسته افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده کرده‌اند و تمام مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی،  شش‌ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ ۴×۳ تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌ و همچنین ارایه معرفی‌نامه رسمی مبنی بر واجد شرایط بودن برای استفاده از امتیاز ویژه مربیان "رسمی- قطعی" و یا "رسمی- آزمایشی" وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. این سهمیه شامل مربیان رسمی قطعی و رسمی آزمایشی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که پذیرش دانشجوی آنها از طریق آزمون سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌پذیرد، می شود.

کد خبر 334259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.